UM rozpoczyna współpracę z Blue Media

Informacja Prasowa - 04.07.2023
148

Do zadań UM należy doradztwo i wsparcie strategiczne Blue Media w obszarach komunikacji,

UM rozpoczyna współpracę z Blue Media

Blue Media (wkrótce Autopay), jedna z najcenniejszych polskich spółek technologicznych, wybiera UM jako partnera strategicznego w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarzadzania danymi

Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Blue Media – jednym z największych polskich fintechów, z którego produktów, korzysta ok. 35 tys. firm i ponad 10 mln użytkowników miesięcznie.

UM została wybrana w wyniku przetargu, w którym brały udział trzy agencje.

„Długo szukaliśmy partnera, który ma nie tylko ogromne doświadczenie medialne, ale również doskonale rozumie nasze ambicje i cele. Cieszymy się, że to właśnie UM będzie nam towarzyszył w tworzeniu i egzekucji strategii nowej marki parasolowej Autopay”, mówi Damian Lüdke, Head of Brand Experience HUB, Blue Media.

Do zadań UM należy doradztwo i wsparcie strategiczne Blue Media w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarzadzania danymi, oraz pełna obsługa mediowa działań, których celem jest zbudowanie szerokiej świadomości marki i oferowanych przez nią rozwiązań, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.

UM będzie również wspierać plany ekspansji zagranicznej Autopay Mobility, która zamierza przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną – w tym zakresie agencja wykorzysta swoje doświadczenie, strukturę, know-how i narzędzia, dzięki którym zarządza na europejskich rynkach aktywnością reklamową takich klientów, jak Dyson, H&M i Johnson & Johnson.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...