Trzy nowe osoby w zespole Glow by LifeTube

Informacja Prasowa - 18.07.2019
33

Trzy nowe osoby w zespole Glow by LifeTube

3 nowe osobyw zespole, 1 awansi nawiązanie współpracy z 7 zasięgowymi kanałami Glow by LifeTuberośnie w siłę! Do działu Managementu dołączyły Monika Włodarczyk oraz Sandra Ledzion. Dział Sales wesprze Natalia Stępień.

Zespół Glow by LifeTube(dedykowany branżom beauty, fashion i lifestyle) dynamicznie się rozwija. W ciągu ostatniego miesiąca został powiększony o 3 nowe osoby, a z siecią współpracę rozpoczęły kanały takie jak: Agnieszka Grzelak Beauty, Zuzanna Borucka, Glam Paula i Gram Paula, Mamiko, VlogLola oraz Baku Family (Bakusiowo). Dzięki temu w bazie Glow znajduje się teraz ponad 45 kanałów na YouTube, których całkowita liczba subskrypcji zwiększyła się z 8 do 12 milionów!

Nowo powstałe stanowisko Sales Managera objęła Natalia Stępień, która w zespole Martyny Adamus (Head of Sales) odpowiadać będzie za sprzedaż, pozyskiwanie leadów oraz kontakt z klientami. Wcześniej Stępień pracowała jako Account Executive w agencji FENO, gdzie odpowiedzialna była m.in za globalną komunikację marki WizzAir na europejskich kanałach social media. Była także Team Leaderem zespołu Client Service na rynku polskim w IndaHash, gdzie przygotowywała i realizowała plany kampanii reklamowych.

-Glow by LifeTube rozwija się wedle założonego na wstępie planu – rozszerzony został dział managementu, do zespołu w ostatnich 30 dniach dołączyła Sandra Ledzion i Monika Włodarska. Budujemy także zespół sprzedażowy – do działu Martyny Adamus (Head of Sales w Glow by LifeTube) dołączyła Natalia Stępień. Dział eventów, zgodnie z założeniami, zamierzamy uruchomić z końcem roku. Na ten moment mamy ustalony wewnętrzny system działania tej komórki i przymierzamy się do rozpoczęcia rekrutacji oraz zaawansowanych rozmów biznesowych – Małgorzata Dumin, Business Unit Director w Glow by LifeTube.

Dwie kolejne osoby – Monika Włodarczyki Sandra Ledzion– uzupełniły dział Managementu. Ich głównymi obowiązkami są: stała opieka nad kanałami takimi jak Zuzanna Borucka, Lamakeupebella, Glam Paula, VlogLola czy Livv, pozyskiwanie współprac, realizacja projektów oraz wsparcie w tworzeniu konceptów i formatów na kanałach influencerek. Monika Włodarczyk pracuje na stanowisku Account Managera. Doświadczenie zdobywała w agencji GonnaBe, współpracując z takimi klientami jak Smyk, Orange, Philips. Wśród jej obowiązków było planowanie i koordynowanie prac zespołu kreatywnego i wdrażanie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych. Sandra Ledzion dołączyła do zespołu jako Junior Account Manager.Wcześniej obejmowała stanowisko Junior Project Managera w Mediaplanet, gdzie zajmowała się kompleksowym przygotowaniem edukacyjno-informacyjnych kampanii crossmediowych.To nie wszystkie zmiany w zespole Managementu Glow by LifeTube. Aleksandra Padyk, związana z firmą od półtora roku, awansowała na stanowisko Account Managera. W związku z tym rozszerzone zostało portfolio twórców, którymi się opiekuje, o 3 nowe kanały – Agnieszkę Grzelak Beauty, Alex Mandostyle i MsDoncellitę.

Monika Włodarczyk
Natalia Stępień
Sandra Ledzion
 Aleksandra Padyk

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...