Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas Warsaw.
Kampania ma na celu zachęcenie Polaków do zajrzenia do swoich szaf, wyselekcjonowanie ubrań, których jużnie używają , a następnie odświeżenie ich z Vanishem i zabranie ze sobą przy okazji zakupów, do sklepu Biedronka. Wybrane ubrania należy umieścić w specjalnych, różowych kontenerach z napisem DAJ SWOIM UBRANIOM DRUGIE ŻYCIE.
– Vanish od zawsze przedłużał życie naszym ubraniom będąc ekspertem od skutecznego usuwania nawet najtrudniejszych plam na delikatnych tkaninach. Teraz marka zdecydowała się pójść o krok dalej i zaangażować się społecznie. Konsumenci mogą przynieść nieużywane ubrania do kontenerów ustawionych w Biedronce, a Vanish zadba o to, by dały radość kolejnym osobom i mogły jeszcze długo im służyć– mówi Agnieszka Siemaszko, Account Supervisor w Havas Warsaw.
W przygotowaniu kampanii markę Vanish wpierała agencja Havas Warsaw, która odpowiedzialna była za przygotowanie tagonu do TV, kampanię display, opracowanie materiałów do kampanii w mediach społecznościowych oraz projekt kontenerów do zbiórki ubrań. Kampania obejmuje Internet i telewizję.