Trójmiejska agencja Beeffective świętuje 6. urodziny w powiększonym składzie

Informacja Prasowa - 24.02.2021
212

Trójmiejska agencja Beeffective świętuje 6. urodziny w powiększonym składzie

Trójmiejska agencja Beeffective świętuje 6. urodziny w powiększonym składzie

Digitalowa agencja Beeffective z siedzibą w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni obchodziła w lutym swoje 6. urodziny. Mimo pandemii zespół powiększył się o 4 nowe osoby, które zasiliły działy: Performance Marketing, Social Media oraz graficzny.

To duży sukces, że w tak trudnym okresie, jakim był 2020 rok, zatrudniliśmy tylu nowych specjalistów – mówi Anna Ratajczak-Piotrowska, strategy consultant i co-owner Beeffective. – Digital marketing jest w obecnych realiach kluczem do sukcesu dla firm z większości sektorów i branż. Bez niego nie ma biznesu. W związku z mnogością zapytań dotyczących naszych usług, postanowiliśmy powiększyć grono ekspertów firmy.

Do zespołu dołączył Maciej Goś, który objął stanowisko Art Directora.  Doświadczenie zdobywał
w gdyńskiej agencji 360. Grono specjalistów od systemów reklamowych Google i Facebook Ads zasilił Robert Skrobek, który może pochwalić się 12-letnim stażem pracy w tym obszarze.
Do ekspertów social media dołączyli: Michał Malinowski – absolwent MA European Management Studies na University of Aberdeen oraz Karolina Kumor – wcześniej Social Media Manager krakowskiej agencji kreatywnej.

Możemy dziś śmiało powiedzieć, że tworzymy najlepszy team specjalistów w zakresie digital marketingu w Trójmieście – podsumowuje Tomasz Piotrowski, CEO agencji. – Mocno inwestujemy w ludzi, wysyłając ich na najlepsze eventy branżowe, konferencje czy szkolenia, a jednocześnie jako zespół jesteśmy bardzo blisko ze sobą, polegamy na sobie i po prostu się lubimy.
Agencja liczy już 17 osób i cały czas się rozwija! Aktualnie trwa rekrutacja na stanowisko Performance Marketing Specialist.

Beeffective – Performance Marketing & Social Media oferuje kompleksowe działania w zakresie kampanii internetowych oraz komunikacji w mediach społecznościowych. Agencja zrealizowała szereg projektów dla firm z branż: e-commerce, IT, nieruchomości, HoReCa, fashion, motoryzacyjnej czy usług B2B. Do jej kluczowych klientów należą między innymi: home&you, Skoda Plichta, Aviko, illy, Lactima, LightBox, BigStar Shoes oraz Patrizia Aryton. 

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...