Topowa Dycha osiągnęła milion subskrypcji!

Informacja Prasowa - 31.07.2018
108

Topowa Dycha osiągnęła milion subskrypcji!

Kanał Topowa Dycha zdobył milion subskrypcji. To najpopularniejszy kanał edukacyjny z kategorii edukacyjnych na polskim YouTubie wg Sotrendera. Prowadzącym jest Artur Filipowicz, który przedstawia 10 faktów na dany temat. Kanał działa już od 4 lat.

Topowa Dycha to kanał na platformie YouTube. Przedstawiane są tam fakty, ciekawostki i informacje w formacie listy dziesięciu pozycji. Tematyka zakrojona jest o teorie spiskowe, nietypowe wydarzenia i najdziwniejsze wynalazki oraz sprawy życia codziennego. Spośród ponad 550 filmów najpopularniejsze to: 10 najdziwniejszych zabawek, 10 miejsc, które znikną z naszego życia oraz 10 ludzi, którzy przetrwali niemożliwe. Walory edukacyjne kanału sprawiają, że już od kilku lat zajmuje pierwsze miejsce w kategorii Edukacja w rankingu Sotrendera.

Artur Filipowicz, który prowadzi kanał Twórca kanału rozwija się także w dziedzinach mediów niezwiązanych z YouTubem. W 2016 roku wydawnictwo Znak opublikowało jego książkę pt. Topowa Dycha. 100 faktów, 10 kategorii, najlepsze, szokujące informacje, o których nie mieliście pojęcia., w której prezentuje ranking 100 najciekawszych faktów. Jest także prowadzącym Topowych Teorii Spiskowych, za co był nominowany do Grand Video Awards, konkursu zorganizowanego przez magazyn Press. Dodatkowo prowadzi kolumnę 10 faktów Topowej Dychy w magazynie dla młodzieży – Tube News, gdzie opisuje ludzi, sytuacje i przedmioty w formie dziesięciu ciekawostek. Pisał również do czasopisma Świat Wiedzy. Tam dzielił się informacjami ze świata nauki. Występował w TVP w programie Głodne kawałki, w którym youtuberzy rozmawiali o aktualnych tematach społecznych. Program wyświetlany był w TVP 2.

Prowadzący bierze udział w akcjach charytatywnych m.in.: wspierał Szlachetną Paczkę, brał udział w kampaniach promujących trzeźwość oraz brał udział w akcji HCV jestem świadom. Wykorzystuje swoją popularność, by pomagać innym.

Topowa Dycha współpracuje z największymi markami na polskim jak i zagranicznym rynku. Wśród nich są: HBO GO, KFC, Browar Tyskie, Kasztelan, Nestle, PKP, Ubistoft. Miasto St. Warszawa, Miasto Łódź, Netia, ING, ZUS, WWF.

Comments

comments

108
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...