Togetherdata stawia na rozwój i przyciąga najlepszych ludzi z branży
Informacja Prasowa - 03.08.2017
string(104) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/08/preview_logo_tgd__1_.jpg');"
string(78) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/08/preview_logo_tgd__1_.jpg"
Togetherdata stawia na rozwój i przyciąga najlepszych ludzi z branży
Konkurencja ma się czego bać. W ciągu kilku miesięcy Michał Grams i Paweł Brach z TogetherData sprowadzili na pokład firmy ponad 40 pracowników, w tym topowych data scientists oraz specjalistów od marketingu i sprzedaży w Polsce i Brazylii. Teraz do zespołu dołączają kolejne duże nazwiska. Paweł Mazurek, wcześniej Cloud Technologies oraz Szymon Szmigiel, wcześniej Netsprint stawiają na rozwój i wchodzą na pokład pierwszego w Europie Data Science House. Będą odpowiadać za rozwój nowej marki w ramach TogetherData oraz za sprzedaż jej produktów na Polskę i rynki zagraniczne.
Paweł Mazurek przez ostatni rok pracował jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w spółce Cloud Technologies, jednej z największych hurtowni danych w Europie, która analizuje Big Data. Był odpowiedzialny za rozbudowę usług dla wydawców, pozycjonowanie marki i sprzedaż. Paweł wykłada na Uniwersytecie Łazarskiego, gdzie prowadzi zajęcia dla studentów dziennych i podyplomowych na specjalności “Marketing Interaktywny”. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie i obszerną wiedzę z zakresu marketingu, którą przez lata zdobywał pracując w firmach takich jak PGNiG, Gemius S.A., RTB House S.A. i innych.
W TogetherData będzie odpowiedzialny za wyznaczanie strategii i kierunków działań nowej marki oraz za rozwój portfolio produktów.
Szymon Szmigiel przez prawie 2 lata związany był z firmą Netsprint S.A., jako Head of Agency Sales, gdzie m. in. rozwijał dział sprzedaży agencyjnej. Odpowiadał za kompleksowe zarządzanie działem, m.in.: sprzedaż i obsługę klientów agencyjnych, planowanie sprzedaży oraz analizę potencjału agencji i domów mediowych. Współtworzył strategie mediowe obejmujące Content Marketing, e-Commerce i Performance Marketing. Od 2004 do 2011 roku pracował w Wirtualnej Polsce SA, gdzie pełnił m.in. funkcję szefa działu sprzedaży, a także odpowiadał za strategię oraz rozwój multimedialnej sieci AdTotal. Z ramienia Wirtualnej Polski w latach 2008 – 2011 był członkiem Zarządu IAB Polska.
W TogetherData objął stanowisko Head of Commercial Sales i będzie odpowiadał za budowę strategii sprzedażowych oraz tworzenie i sprzedaż produktów nowej marki w Polsce i Brazylii. Jego pasją jest historia i kultura Ameryki Łacińskiej. Odwiedził m.in.: Peru, Boliwię, Ekwador, Kolumbię czy Chile. Jest również fanem Formuły 1.
„Celem TogetherData jest skuteczne rozwiązywanie problemów z jakimi borykają się nasi klienci. Dlatego stawiamy na najlepszych ekspertów w branży. Na przestrzeni roku udało nam się zachęcić do współdziałania zespół topowych w Polsce specjalistów w swoich dziedzinach, w tym duży zespół badaczy danych. Jako firma jesteśmy atrakcyjni dla rynku i chcemy to wykorzystać, żeby dostarczać klientom jak najlepsze rozwiązania.– Podkreśla Michał Grams, przes Togetherdata
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...