TogetherAudience – nowa marka na rynku

Informacja Prasowa - 07.12.2017
152

TogetherAudience – nowa marka na rynku

Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa agencja, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy).

Oferta firmy kierowana jest do klientów z branży reklamowej i wydawniczej. TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu digitalowych kampanii marketingowych. Działania nowej firmy koordynowane będą przez Pawła Mazurka (Managing Director) oraz Szymona Szmigla (Head of Commercial Sales). Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei w swojej karierze zawodowej współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint.

Z naszych obserwacji wynika, iż 2/3 marketerów rozumie konieczność zastosowania narzędzi big data, jednak lwia część z nich wciąż nie wie, jak poprawnie je zaimplementować. Na rynku wciąż brakuje umiejętności i budżetów – mówi Paweł Mazurek. – Chcemy to zmienić poprzez stworzenie swoistej synergii pomiędzy użytecznością gromadzonych danych, a kosztem i możliwościami ich obsługi.

TogetherAudience w swojej ofercie stawia na integrację danych klienta i łączenie usług. Nowa marka skoncentruje się na tworzeniu rozwiązań dedykowanych potrzebom oraz specyfice klienta, wykorzystujących szeroką paletę dostępnych na rynku metod i technologii, m.in. holistyczną analizę konsumenta czy wzbogacenie danych o informacje zewnętrzne. Jedną z głównych kompetencji firmy będzie indywidualny consulting obejmujący wyznaczanie strategii oraz profesjonalną analizę danych offline i online.

Jesteśmy w stanie tworzyć nowe mikro segmenty i grupy docelowe w oparciu o wspólne cechy behawioralne oraz skuteczną mieszankę danych pochodzących ze źródeł 1st, 2nd i 3rd party, co obecnie stanowi największe wyzwanie na rynku – dodaje Szymon Szmigiel. Słowem naszym celem będzie szeroko pojęta optymalizacja działań reklamowych 360 z wykorzystaniem Data Intelligence oraz Data-Driven Marketing.

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...