Timecode film production zaprasza do udziału w 4. edycji konkursu Time Code Animacja

Informacja Prasowa - 16.09.2021
214

Timecode film production zaprasza do udziału w 4. edycji konkursu Time Code Animacja

TIMECODE FILM PRODUCTION ZAPRASZA DO UDZIAŁU
W 4. EDYCJI KONKURSU TIMECODE AKCJA ANIMACJA

 16 września ruszyła czwarta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnerów kreatywnych konkursu. W tym roku są nimi agencje: Advalue Engaged, Feeders, Nieagencja, Opus B, PZL. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie: https://timecodeakcjaanimacja.pl

Potencjał wykorzystania animacji w komunikacji marketingowej jest bardzo duży. Taka forma świetnie sprawdza się zarówno w social mediach, jak i w telewizji. Dlatego agencje reklamowe i działy marketingu stale szukają zdolnych motion designerów. Nasz konkurs ma pomóc obu stronom spotkać się. Uczestnikami Timecode Akcja Animacja są kreatywni ludzie, którzy potrafią w zaskakujący i ciekawy sposób opowiedzieć krótką historię marki lub produktu, za pomocą ruchomych obrazków. Jako organizator, od 2017 roku łączymy marketerów, agencje reklamowe i zdolnych twórców. Dodatkowo chcemy, aby nasza inicjatywa miała też wymiar społeczny i po raz drugi organizujemy konkurs pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Z tego powodu do współpracy zaprosiliśmy tylko te marki, którym zrównoważony rozwój                i ochrona środowiska nie są obojętne. W tej edycji są to: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal oraz Veolia. – powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

Za każdą nadesłaną pracę, Timecode Film Production wraz z Fundacją LAS NA ZAWSZE, posadzi 1 m2 lasu. Organizacja ta wspiera ochronę środowiska naturalnego poprzez sadzenie drzew i krzewów bez stosowania substancji biobójczych. Jest to najprostsza forma działania, na rzecz ograniczenia zmian klimatycznych.

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań                             z  przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.

Prace oceniać będą: Andrzej Pągowski – Artysta grafik, Kreacja Pro, Kasia Kijek           i Przemek Adamski – Reżyserzy animacji, Kijek/Adamski, Małgosia Drozdowska – Creative Director, Agnieszka Klimczak – Executive Creative Director, Agnieszka Koćmierowska – Senior Art Director, McCann, Kuba Matyka – Creative Director/Experience Director, MELT, Anna Szkałuba – Lead Ilustrator, Letko, Beata Śliwińska „Barrakuz” – Visual & Graphic Designer, Olga Wroniewicz – Reżyserka, graficzka, PJATK, Małgorzata Grochala – Art Director, PZL, Weronika Majchrzak – Senior Copywriter, PZL, Vladi Kravets – Motion Designer, Feeders, Michał Kuczkowski – Head of Motion, Opus B, Juliusz Strachota – Creative Director, Nieagencja, Bartłomiej Szołajski – Creative Director, Advalue Engaged oraz Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Pula nagród w konkursie wynosi 30 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Zwycięzców poznamy 16 listopada podczas gali finałowej.

Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Cintiq 16. Dodatkowo każda z marek partnerskich, przyzna własne wyróżnienia, na które składają się 6x 2 000 zł oraz 6x tablet Wacom Intuos Pro S.

Start konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2021 wsparty jest spotem promocyjnym autorstwa Michała Leonczuka, laureata zeszłorocznej edycji.                Spot obejrzeć można m.in w internecie oraz na ekranach miejskich sieci Screen Network w Warszawie.

Spot promocyjny: https://vimeo.com/605872598

Partner edukacyjny akcji: PJATK

Comments

comments

214
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...