Tesco Magazyn laureatem 10. edycji PRCH Awards

Informacja Prasowa - 29.10.2019
299

Tesco Magazyn laureatem 10. edycji PRCH Awards

Tesco Magazyn został laureatem 10. edycji PRCH Awards. Wydawnictwo zwyciężyło w kategorii Magazyn Sieci Handlowej Roku. Kwartalnik, którego łączny roczny nakład przekracza milion egzemplarzy, wydawany jest dla klientów Tesco od 2011 roku.

Nagrody PRCH Awards mają na celu promowanie dobrych praktyk oraz wyróżnianie innowacyjnych działań uczestników branży retail. Konkurs co roku organizowany jest przez Polską Radę Centrów Handlowych dla sektora handlowego.

Tegoroczny zwycięzca, Tesco Magazyn, jest jednym z nielicznych wydawnictw sieci handlowych, który jest kontrolowany przez ZKDP (Związek Kontroli Dystrybucji Prasy). To organizacja, której głównym zadaniem jest współtworzenie etycznych i biznesowych standardów regulujących polski rynek prasowymin.poprzez dostarczanie obiektywnych i starannie zweryfikowanych informacji o nakładach i rozpowszechnianiu tytułów prasowych.

Pierwszy Tesco Magazyn został wydany w 2011 r. Obecnie jest publikowany co kwartał w nakładzie około 310 tys. egzemplarzy, a każdy numer ma około 130 stron.Głównym działem magazynu jest sekcja kulinarna, w której prezentowane są autorskie przepisy sezonowe, nowinki kulinarne, a także pomysły na smaczne dania i porady z zakresu zrównoważonego odżywiania. Pisząc o kulinariach, Tesco Magazyn pamięta o temacie niemarnowania żywności, a część doniesień „z kuchni” dotyczy także nowości produktowych firmy Tesco.

Kolejne kluczowe tematy dotyczą zagadnień z zakresu urody, fitnessu, zdrowia, domu oraz podróży. W każdym wydaniu znajdziemy wywiad z gwiazdą oraz felietony czy też porady przygotowane przez znanych i cenionych ekspertów. W czasopiśmie nie brakuje konkursów z atrakcyjnymi nagrodami dla czytelników.

Projekt od strony wydawniczej przygotowuje agencja Skivak Custom Publishing, która odpowiada również za dwa kolejne wydawnictwa sieci handlowej – „Tesco Baby” i „Tesco Alkohole”.

W tegorocznej gali PRCH Awards 10 października wzięło udział ponad 350 przedstawicieli branży handlowej reprezentujących najważniejsze sieci handlowe, centra handlowe oraz pomysłodawców kampanii marketingowych.

 

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...