Terranova Polska rusza z kampanią TV

Informacja Prasowa - 28.10.2021
140

Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią TV

Terranova Polska – oficjalny dystrybutor marki w Polsce naturalnych suplementów diety rusza z pierwszą kampanią TV

Terranova przedstawia siebie jako jedną z niewielu firm suplementów żywieniowych na świecie, która może poszczycić się naturalnym składem swoich produktów. I choć na rynku istnieje już od 2008 roku, to właśnie teraz zdecydowała się na swoją pierwszą tak wielką kampanię promocyjną. Za produkcję spotu TV odpowiada agencja Warsaw Production, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediacore.

Link do spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=YKBUTL-8Z1s

Czy Terranova ma szansę wyróżnić się w gąszczu reklam suplementów diety?

Jak wiemy, Polacy znajdują się w czołówce społeczeństw, które spożywają najwięcej suplementów diety, a tym samym Polska jest krajem, gdzie takie produkty są powszechnie dostępne, a ich wybór jest naprawdę wielki. Stąd pytanie, w jaki sposób Terranova chce przekonać do siebie klientów? Marka stawia na w 100% czysty skład – sztuczne dodatki stosowane w suplementach diety dostępnych na rynku, zamieniła na liofilizowane warzywa i owoce, dzięki czemu produkty są odpowiednie również dla wegan. Dodatkowo Terranova posiada szerokie portfolio z przeznaczeniem dla każdej grupy wiekowej – od dzieci po osoby starsze. Taki właśnie jest 15-sto sekundowy spot. Osadzony w środowisku soczystej zieleni i świeżych owoców podkreśla charakter oferty produktowej, a finalne hasło „Świadoma suplementacja wychodzi mi naturalnie” ma wskazywać na przemyślany i trafny wybór.

Comments

comments

140
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...