Ten Fajny Management poprzez nowy sklep internetowy łączy twórców i ich fanów
Informacja Prasowa - 03.11.2022„Wspólnie budujemy imperium wśród wirtualnej rzeczywistości”
Ten Fajny Management poprzez nowy sklep internetowy łączy twórców i ich fanów
Ten Fajny Management oferuje kolejne narzędzie dla twórców, które pozwala skuteczniej docierać z przekazem do fanów i pogłębiać relacje z nimi. Ten Fajny Sklep z ofertą unikatowych kolekcji to nowy element na stronie internetowej agencji. Firma tymi działaniami odświeża wizerunek i dąży w kierunku marki premium.
„Wspólnie budujemy imperium wśród wirtualnej rzeczywistości” to hasło, które przyświeca firmie Ten Fajny Management (TFM) zarówno podczas pracy z klientem, jak i na drodze własnego rozwoju. Ostatnie miesiące w agencji, oprócz standardowych działań, koncentrowały się na wzmocnieniu rozpoznawalności i odświeżeniu marki.
– TFM rozpoczął działalność w lipcu 2021 roku, jako firma jesteśmy więc młodym uczestnikiem branży influencer marketingu. Bardzo intensywnie rozwijamy się i stajemy coraz poważniejszym partnerem biznesowym. Zależy nam, aby wyrażać to poprzez kreatywne działania, czego przykładem jest Ten Fajny Sklep. Natomiast zmiany widoczne na stronie mają podkreślić nasz profesjonalizm i otwartość na dojrzałych twórców, za którymi stoi wartościowy przekaz – mówi Mateusz Bill, dyrektor zarządzający agencji Ten Fajny Management.
Dodatkowa przestrzeń do kreacji
TFM zapewnia twórcom możliwość zaprojektowania własnej kolekcji ubrań. To okazja, by sprawdzić się w branży modowej i dzięki autorskim kolekcjom budować markę osobistą.
– Kolekcje dostępne w naszym sklepie są łącznikiem twórców z obserwującymi, którzy poprzez codzienne ich używanie mocniej się z nimi identyfikują. Prezentowane hasła, nazwy kolekcji i grafiki zostały stworzone osobiście przez influencerów – mówi Mateusz Bill.
Na stronie www.tenfajnysklep.pl wśród propozycji na sezon jesień – zima 2022/2023 szczególną uwagę zwracają limitowane serie „Neon Limited”. To komplety dresów, które po złożonym przez klienta zamówieniu, są personalizowane przez Kamila Szymczaka, Cypriano Italiano, Edzia Rap i Szalinę Malinę. Każdy influencer, wyróżnia się innym kolorem neonu, a niepowtarzalne wzory rozprysku farb, jakie ręcznie nakłada twórca, świecą w świetle UV.
TFM zadbał o komfort klientów sklepu, gdyż przejście do zakupu wybranego produktu zajmuje zaledwie 0,7 sekundy, a proces realizacji zamówienia mieści się na jednej stronie, na której klient uzupełnia wszystkie dane do wysyłki i płatności.
BOOKING – miejsce dla twórców muzycznych
Wsparcie młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej to kolejny obszar, do którego dużą uwagę przywiązuje agencja. Możliwość realizacji takich kampanii jest dużym atutem firmy, co mocno odzwierciedla nowa odsłona strony internetowej.
– BOOKING to przestrzeń poświęcona artystom, którzy rozwijają pasje. muzyczne Zintensyfikowanie działań TFM w branży muzycznej stanowi wyjście ku potrzebom naszych twórców, a dla klientów oznacza unikatowe i kompleksowe propozycje. Dlatego też, postanowiliśmy wyróżnić nasz potencjał i specjalizację w tym obszarze – dodaje Mateusz Bill.
Oferta muzyczna agencji bazuje na wieloletniej praktyce i know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się osoby odpowiedzialne za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji teledysków czy wydawcy muzyki. W lipcu br. dzięki współpracy firm TFM i MUGO odbyła się premiera debiutanckiego singla „Ciach, ciach” Wiktorii Szalińskiej, którym influencerka weszła w świat muzyczny.
Identyfikacja wizualna – profesjonalizm i jakość usług
Witryna www.tenfajnymanagement.pl została przygotowana wizualnie i technicznie, tak, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających i niecierpliwych klientów. Zbudowana według filozofii „mobile first”, jest zaawansowana technologicznie i przyjazna dla użytkowników korzystających ze smartfonów.
Nowoczesny design wyróżnia minimalistyczna forma prezentowanych treści i elegancki czarny kolor tła wpisany w standardy marki premium. Nowe, bardziej uniwersalne warianty kolorystyczne zyskało także logo, które poprzez biel i czerń otwiera większy wachlarz możliwości graficznych w projektach.