„Techstorie” Sylwii Czubkowskiej i Joanny Sosnowskiej – nowy podcast TOK FM dostępny dla wszystkich internautów

Informacja Prasowa - 02.11.2021
53

„Techstorie” Sylwii Czubkowskiej i Joanny Sosnowskiej – nowy podcast TOK FM dostępny dla wszystkich internautów

„Techstorie” Sylwii Czubkowskiej i Joanny Sosnowskiej – nowy podcast TOK FM dostępny dla wszystkich internautów

 
Od 2 listopada 2021 r. co drugi wtorek znane dziennikarki zajmujące się tematami technologicznymi – Sylwia Czubkowska i Joanna Sosnowska w nowym podcaście TOK FM opowiadać będą o wyzwaniach, jakie technologia stawia przed społeczeństwami, polityką, gospodarką – i odwrotnie. Odcinki serii „Techstorie” będą dostępne dla wszystkich internautów na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM, a także na innych platformach podcastowych.
Sylwia Czubkowska (Spider’s Web+) i Joanna Sosnowska („Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl) w swoim podcaście przyjrzą się przede wszystkim wyzwaniom, jakie stawia nam wszystkim technologia. Odcinki cyklu „Techstorie” będą mieć formę dyskusji autorek, przetykanej wypowiedziami ekspertów i praktyków.
Podcast będzie się ukazywał co dwa tygodnie, we wtorki. Kolejnych odcinków będą mogli słuchać wszyscy internauci, bezpłatnie – na platformie TOK FM, czyli na tokfm.pl i w aplikacji mobilnej TOK FM, a także na innych platformach podcastowych.
– Technologie to nie jest już jakaś gadżeciarska zabawa dla nerdów zainteresowanych nowym modelem telefonu. Nowe technologie dobitnie wpływają i zmieniają funkcjonowanie każdej dziedziny naszego życia: od wychowania dzieci, poprzez nowe wyzwania na rynku pracy, na wyborach politycznych kończąc. I właśnie te zmiany chcemy w podcaście obserwować, diagnozować i spróbować wytłumaczyć słuchaczom, którzy niekoniecznie śledzą nowinki technologiczne, ale za to próbują zorientować się w świecie, który tak szybko wokół nich się zmienia – wyjaśnia Sylwia Czubkowska, jedna z autorek podcastu, dziennikarka Spider’s Web+.
– Nie da się dziś opowiadać historii o technologiach bez ludzi. Dlatego do każdego z odcinków zapraszamy bohaterów opowiadanych przez nas historii lub ekspertów, którzy pomogą nam wyjaśnić coraz bardziej złożony świat. Właśnie o tym mają być „Techstorie” – dodaje Joanna Sosnowska.
W pierwszym odcinku cyklu „Techstorie”, który będzie miał swoją premierę 2 listopada br., Sylwia Czubkowska i Joanna Sosnowska dyskutują o tym, jak technologie sprawdzają się w sytuacjach kryzysowych, czy zmierzają w stronę zbawienia, czy może raczej zniszczenia wszystkiego, co ważne dla ludzkości.
Joanna Sosnowska to dziennikarka i redaktorka, związana z „Gazetą Wyborczą” i Wyborcza.pl. Obecnie kieruje projektem „Jutronauci” jako redaktor prowadząca. Wcześniej w „Wyborczej” przez niemal trzy lata prowadziła serwis technologiczny. Była redaktor naczelną serwisów technologicznych i gamingowych Wirtualnej Polski, wcześniej przez wiele lat związana była z portalem Gazeta.pl. W krótkim epizodzie poza mediami pracowała w start-upie, który chciał rozwiązać problem bezsenności i koszmarów.
Sylwia Czubkowska to wieloletnia dziennikarka ekonomiczna i technologiczna takich tytułów, jak „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna” i tygodnik „Przekrój”. Od 2020 r. jest redaktor prowadzącą Spider’s Web+. Trzykrotnie nominowana do nagrody Grand Press w kategorii dziennikarstwo specjalistyczne. Czterokrotna laureatka nagród Prezesa Urzędu Patentowego za teksty na temat innowacji i wynalazków.
Radio TOK FM sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Podcastowa biblioteka stacji to ponad 200 audycji i cykli tematycznych o różnorodnej tematyce – m.in. politycznej, ekonomicznej, społecznej, naukowej i poradnikowej – zawierająca ponad 75 tys. materiałów. Wśród nich są nowe audycje internetowe, udostępnione w ostatnim czasie, m.in. drugi sezon serialu dokumentalnego „Piecza”, rozmowy Magdaleny Rigamonti „WTC. Rykoszet” oraz najnowsze premiery TOK FM – podcast „Mafia po polsku” Piotra Najsztuba i Piotra Pytlakowskiego oraz „Wielka chmura zmian”.

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...