TalentTube.tv nawiązuje współpracę z Gameset.

Informacja Prasowa - 25.07.2018
239

TalentTube.tv nawiązuje współpracę z Gameset.

TalentTube – pierwsza na polskim rynku automatyczna platforma łącząca marki i influencerów video online nawiązała współpracę z Gameset, agencją reprezentującą Epic Games w zakresie działań marketingowych i produkcji live w regionie CEE. Efektem wspólnych działań jest kampania Fortnite z wykorzystaniem TalentTube.tv. W najbliższych miesiącach planowane jest poszerzenie współpracy pomiędzy Gameset i Talent Tube o kolejne kraje Europy Środkowej i Wschodniej.

Na platformie TalentTube.tv rusza contentowa kampania wspierająca promocję nowego, piątego sezonu gry Fortnite. W nowej odsłonie pojawiają się kolejne postaci i dodatkowe funkcjonalności. Projekt promujący niezwykle popularną obecnie grę (125 mln graczy na świecie) zakłada współpracę z kilkudziesięcioma influencerami video online na platformie YouTube. Zadanie twórców polega na przygotowaniu filmu o nowym sezonie Fortnite i zachęceniu do pobrania gry. Kampania jest początkiem szerszej współpracy TalentTube i Gamesetu – agencji reprezentującej Epic Games (producenta Fortnite) w zakresie działań marketingowych i produkcji live w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dodatkowo start projektu został poprzedzony kampanią promującą TalentTube wśród twórców z udziałem Jacoba – jednego z najbardziej rozpoznawalnych graczy Fortnite w Polsce.

– Współpraca z Gamesetem pojawia się dla nas w szczególnym momencie – mówi Lidija Vukić, dyrektor zarządzająca TalentTube. – Jesteśmy nowym podmiotem na rynku, proponujemy zupełnie inny format współpracy pomiędzy marką i twórcą. Tym bardziej cieszymy się, że nasze działania spotykają się z zainteresowaniem i zaufaniem ze strony takich partnerów jak Gameset. Praktycznie na samym początku naszej aktywności podejmujemy współpracę z liderem w swojej branży. Mamy nadzieję, że wspólne projekty będziemy w stanie wkrótce realizować w całym regionie CEE – podkreśla Vukić.

– Partnerstwo Gameset i TalentTube ma zdecydowanie nowatorski charakter i wierzymy, że skutecznie zrealizuje nasze wspólne cele – Piotr Bombol, Strategy Director & Partner w Gameset. – Poszukiwaliśmy podobnego rozwiązania na własną rękę i po rozmowie okazało się, że platforma TalentTube idealnie odpowiada naszym potrzebom. Postanowiliśmy połączyć siły, aby móc w szybkim tempie zorganizować kampanie działające na kilku i docelowo, kilkunastu rynkach jednocześnie – dodaje Bombol.

TalentTube.tv umożliwia firmom, agencjom oraz domom mediowym samodzielne planowanie kampanii z udziałem mikroinfluencerów i twórców niszowych na YouTube. Aktualnie na platformie działa już ponad 850 influencerów. Mechanizm działania platformy polega na rekrutacji twórców wideo, którzy następnie zostają dopasowani do kampanii zlecanych przez marki. Influencer tworzy materiał, przesyła go do weryfikacji, a następnie publikuje na swoim kanale. Wynagrodzenie twórcy kalkuluje algorytm uwzględniający średnią liczbę wyświetleń, kategorię tematyczną treści oraz zaangażowanie odbiorców pod filmem reklamowym.

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...