T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

Informacja Prasowa - 19.05.2021
5

T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

Aż 69% młodych Polek i Polaków w wieku 16-26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego razem z Grupą Deutsche Telekom startujemy z kampanią „Futureproof”, której celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się również amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii Grupy Deutsche Telekom, obalającej stereotypy na temat „zetek”.

W ramach najnowszej kampanii razem z ekspertami rynku pracy oraz przedstawicielami generacji Z powstała bezpłatna aplikacja „Futureproof”, która pozwala określić preferencje zawodowe, uwzględniające osobowość danego użytkownika. Gdy już zostaną one zdefiniowane, osoba korzystająca z narzędzia może poznać przypisane do umiejętności i charakteru potencjalnie interesujące dla niej kierunki rozwoju kariery zawodowej.

Z narzędzia można się także dowiedzieć, które zawody mogą wiązać się z najszerszymi perspektywami w ramach wybranej branży, jak również co należy zrobić, by zacząć je wykonywać. W sumie na platformie znalazło się ponad 100 inspirujących tekstów dla młodych osób, które umożliwią im lepsze przygotowanie m.in. na wyzwania stawiane na rynku pracy czy do rozmowy kwalifikacyjnej online. Dodatkowo nie zabrakło też inspirujących przykładów rozwoju drogi zawodowej – nie tylko w przypadku Billie Eilish, która jest m.in. laureatką siedmiu nagród Grammy.

Przyszłość generacji Z

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Deutsche Telekom w kwietniu 2021 roku na czterech rynkach europejskich: Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Węgier, takie wsparcie w wejściu na rynek pracy jest generacji Z bardzo potrzebne. Choć jest to pokolenie, które wraz ze swoimi umiejętnościami i potencjałem może wnieść sporo na rynek pracy, u początku swojej kariery zawodowej musi zmierzyć się ono z dynamicznymi zmianami w obszarze zatrudnienia związanymi z wybuchem pandemii. Nie powinno zatem zaskakiwać, że aż 64% Polek i Polaków w wieku 16-26 lat jest zaniepokojonych perspektywą rzeczywistości popandemicznej, 43% z nich nie wie, co robić w przyszłości, a 60% nie ma pewności, które zawody będą istnieć za parę lat. Co drugi przedstawiciel generacji Z nad Wisłą obawia się ponadto, że nie dysponuje odpowiednimi umiejętnościami wymaganymi przez pracodawców, co oznacza, że dotąd nie mieli oni okazji przeanalizować rzetelnie swoich kompetencji czy zainspirować się w kwestii ich praktycznego wykorzystania.

Obawy swoich rówieśników doskonale rozumie sama Billie Eilish: Przyszłość wydaje się niepewna – komentuje. Niezmiennie inspiruje mnie jednak, jak wiele nasza generacja jest w stanie osiągnąć wobec rzeczywistości pełnej tak zróżnicowanych wyzwań.

Generacja Z wkracza na rynek zawodowy, który przeszedł diametralną transformację w związku z pandemią, a tym samym przyspieszył swoją cyfryzację – tłumaczy Ulrich Klenke, Chief Brand Officer w Deutsche Telekom. Wierzymy, że naszą wspólną odpowiedzialnością jest więc wsparcie pokolenia Z w odkryciu dostępnych dla nich możliwości i zdiagnozowaniu wyzwań, przed którymi muszą stanąć. A co więcej, chcemy im pokazać, że ich pasja może im pomóc w budowaniu kariery.

Kampania Deutsche Telekom

Firmy, które wchodzą w skład Grupy Deutsche Telekom, w tym T-Mobile Polska, chcą stale wspierać młode osoby poprzez szeroki wachlarz inicjatyw, w tym programy dla studentów, praktyk inicjatywy lokalne, czy kampanie takie jak „Futureproof”. W jej ramach powstał również spot zachęcający generację Z do optymistycznego patrzenia w przyszłość, a także rozwijania swoich pasji, które w naturalny sposób mogą wspierać ścieżkę zawodową.

 

 

Materiał stworzony przez Saatchi & Saatchi London wyreżyserował Rollo Jackson, a w filmie, stanowiącym wizję przyszłości, pojawiła się także” Billie Eilish. Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, YouTube, Snapchat, TikTok i Spotify.

Comments

comments

5
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...