Szymon Olejniczakowski objął stanowisko New Business Directora w Walk

Informacja Prasowa - 05.03.2019
155

Szymon Olejniczakowski objął stanowisko New Business Directora w Walk

Szymon Olejniczakowski objął stanowisko New Business Directora w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych
i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

Ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, związane przede wszystkim
z prowadzeniem aktywnej sprzedaży produktów i usług oraz obsługą projektów. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał przy produkcji eventów. Pracował dla takich agencji jak: BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker (Partner of Promotion), HealthWay, Loyalty Point. W czasie swojej kariery miał okazję realizować projekty niemal z każdego obszaru marketingowego zarówno ATL, BTL, Digital, Social Media, Event, jak i PR.

Do Walk przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów i tworzenie strategii new business.

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...