Szefowie Grayling na region Wielkiej Brytanii i Europy pokierują działania
Informacja Prasowa - 08.09.2020Szefowie Grayling na region Wielkiej Brytanii i Europy pokierują działania
Szefowie Grayling na region Wielkiej Brytanii i Europy pokierują działaniami agencji na świecie
Grayling ogłosił, że Sarah Scholefield i Richard Jukes poszerzyli zakres swoich odpowiedzialności i pokierują globalnymi działaniami Grayling. Od września 2020 r. Sarah Scholefield objęła stanowisko prezesa Grayling, a Richard Jukes – funkcję przewodniczącego rady dyrektorów.
Krok ten jest następstwem udanego roku dla Grayling, który nastąpił po integracji biur Grayling w Wielkiej Brytanii i Europie w 2019 r., pomimo wyzwań związanych z pandemią.
Globalne przywództwo pozwoli Grayling na jeszcze efektywniejszą współpracę między biurami oraz dalszą integrację specjalizacji i zasobów, a wszystko z myślą o potrzebach i oczekiwaniach globalnych klientów. Dynamika, jakiej nabrały działania Grayling w Wielkiej Brytanii i Europie pod kierownictwem Sarah Scholefield i Richarda Jukesa, a także fakt dołączenia do agencji kluczowych utalentowanych konsultantów, stanowią doskonałą platformę do dalszych sukcesów Grayling.
„Sarah i Richard konsekwentnie udowadniają, że są w stanie zarządzać agencją i osiągać wzrosty nawet w trudnych warunkach. Sukces ten wynikał z wprowadzenia udoskonalonego, rozszerzonego zakresu usług świadczonych przez Grayling oraz wzmocnienia zespołu. Z nowymi, teraz globalnymi szefami, widzimy jeszcze większe możliwości integracji pomiędzy biurami Grayling i osiągania synergii, które pozwolą nam lepiej wspierać naszych globalnych klientów” – powiedział Neil Jones, prezes grupy komunikacyjnej Constellation, w której skład wchodzi Grayling.
„Integracja działań Grayling w Wielkiej Brytanii i Europie już przyniosła korzyści i udowodniła, że gdy pracujemy ze sobą blisko, odnosimy większe sukcesy i możemy budować wartość dla naszych klientów. W miarę rozwijania oferty Grayling, będziemy współpracować w ramach jednej kultury organizacyjnej, z jednym strategicznym i kreatywnym podejściem, wykorzystując nasze wspólne zasoby i dynamikę, z korzyścią dla naszych klientów i zespołu Grayling na całym świecie” – powiedziała Sarah Scholefield, prezes Grayling na świat.