Synowa i Teściowa wybierają stół. Nowy spot reklamowy Salonów Agata

Informacja Prasowa - 01.10.2020
288

Synowa i Teściowa wybierają stół. Nowy spot reklamowy Salonów Agata

Synowa i Teściowa wybierają stół. Nowy spot reklamowy Salonów Agata

Salony Agata zaprezentowały kolejny, drugi z serii spot reklamowy w ramach kampanii z udziałem gwiazd różnych pokoleń: Małgorzaty Sochy oraz Ewy Kasprzyk. Grane przez znane aktorki Synowa i Teściowa ponownie zaskakują widzów zabawnymi dialogami, które nawiązują w sposób humorystyczny do zróżnicowanych potrzeb i gustów w urządzaniu przestrzeni domowej. W najnowszej historii przedmiotem dyskusji rodzinnej jest… stół.

Bohaterki spotu, których zabawną relację widzowie mogli już poznać w historii z narożnikiem i żyrafką, tym razem w rodzinnym gronie rozmawiają o stole idealnym. Ile potrzeb, tyle w Salonach Agata dopasowanych do nich rozwiązań. Jureczek, partner Teściowej woli mniejszy, kwadratowy stolik, doskonały do gry w szachy, podczas gdy Teściowa preferuje duży i rozkładany, na rodzinne przyjęcia – dokładnie taki mebel, przy jakim zasiada w domu swojej Synowej.
Kolejna historia, w której pojawiają się także nowe postaci, jest kontynuacją naszej przygotowanej w humorystycznej konwencji kampanii. W naszej komunikacji, skupiając się na przekazie „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego”, zwracamy uwagę na zróżnicowane potrzeby naszych Klientów. Podczas tworzenia fabuły spotów, istotne jest dla nas to, aby obok zabawnego wydźwięku, były one odzwierciedleniem codziennych sytuacji. Klienci mogą w każdej z tych historii znaleźć pierwiastek siebie, a w naszych salonach dopasują do swoich domów idealne produkty, niezależnie od preferencji

komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Kampanii reklamowej w telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościowych towarzyszy również urodzinowa akcja promocyjna w Salonach Agata. Od 29 września do 24 października br. Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 50 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatów – aż do 30% na wszystkie produkty. Nową komunikację marki uzupełniają także szeroko zakrojone działania OOH oraz aktywności w prasie.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów został zaangażowany dom produkcyjny Film Republic.

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...