Synergic realizuje pierwszą w historii biura podróży ITAKA kampanię z wykorzystaniem rowerów miejskich

Informacja Prasowa - 23.04.2018
284

Synergic realizuje pierwszą w historii biura podróży ITAKA kampanię z wykorzystaniem rowerów miejskich

Od kwietnia w głównych miastach w Polsce trwa pierwsza w historii biura podróży ITAKA kampania reklamowa, w której jako nośnika użyto skrzydełka rowerów miejskich. Promująca wyjazdy do Turcji akcja reklamowa realizowana przez Synergic potrwa do końca maja br. Kampania koncentruje się na pokazaniu bogatej oferty all inclusive, pięknych plaż i doskonałego klimatu Turcji i jest realizowana łącznie na 1.300 rowerach w 11 miastach w Polsce. Największą liczbę 350 rowerów wykorzystano w Warszawie. Ponadto świadkami kampanii są również m. in. mieszkańcy Wrocławia, Łodzi, Poznania, Lublina, Szczecina czy Katowic.

Dzięki swojej unikalności rower miejski stwarza doskonałą przestrzeń do ekspozycji reklamowej i dociera do szerokich rzesz mieszkańców, w tym oczywiście idealnie do aktywnej i wielkomiejskiej grupy docelowej. Atutem ekspozycji reklamowej na rowerach miejskich jest fakt, że rowery w unikalny i nieinwazyjny sposób pozwalają dotrzeć w te miejsca, gdzie inne formy promocji marek są limitowane. Ze względu na niewielkie tempo przemieszczania się jednośladu reklama na skrzydełkach rowerów jest niezwykle czytelna, a przy tym gwarantuje również duży zasięg. Rower miejski stał się stałym elementem codziennego transportu publicznego i nie jest już tylko sprzętem sportowo-wypoczynkowym. Zgodnie z Warszawskim Pomiarem Ruchu Drogowego 2017 w samej Warszawie w dni robocze z rowerów miejskich korzysta prawie 76 tysięcy osób (czyli średnio 15 tysięcy dziennie), a w soboty i niedziele liczby te rosną i sięgają ponad 18-20 tysięcy. Rosnąca z roku na rok liczba wypożyczeń i liczba nowych rowerów miejskich w Polsce oraz wzrost pozytywnej percepcji jednośladów sprawia, że są one jedną z najbardziej docenianych form powierzchni reklamowych OOH.

„Firmy wykorzystujące w kampaniach rowery miejskie postrzegane są jako nowoczesne, mobilne i społecznie zaangażowane, idealnie wpasowują się w grupę docelową ludzi aktywnych. ITAKA tak właśnie chce być postrzegana! Dlatego cieszy nas fakt, że Synergic zaoferował i przekonał nas do użycia nowatorskiego sposobu komunikacji z naszymi Klientami. Dzięki temu rozwiązaniu nasz sposób dialogu z Klientami zyskał nowy, „uskrzydlony” wymiar w przestrzeni miejskiej” – przekonuje Adam Banczerowski, Menadżer ds. Rozwoju ITAKA.

„Przez najbliższe dwa miesiące co dziesiąty rower miejski w Polsce będzie przypominał o tym, że „I…TAKI świat jest piękny”. Bardzo się cieszę, że do galerii działań OOH dla ITAKA, z którą mamy przyjemność pracować od wielu lat dołączył „wehikuł” reklamowy idealnie pasujący do wartości tej marki” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Comments

comments

284
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...