Sympatia.pl z nowym logo i kampanią walentynkową

Informacja Prasowa - 03.02.2017
183

Walentynkowa odsłona kampanii promocyjnej Sympatia.pl. Premiera nowego logo portalu

2 lutego pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej portalu randkowego Sympatia.pl. Nowa kampania zbiegła się z rebrandingiem portalu. Sympatia.pl ma nowy logotyp.

Kampania potrwa do 14 lutego i będzie emitowana w telewizji: TV Puls, 4fun TV, w stacjach radiowych: RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Vox FM, Eska Rock, na ekranach LCD oraz w sieci KinAds. Dodatkowym wsparciem będzie kampania display online (m.in. Onet.pl) oraz działania w social mediach.

Logo Sympatii zmieniło kolorystykę i typografię. Przeprojektowany został sygnet, graficzny znak serca, który w nowej odsłonie jest bardziej nowoczesny – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor Działu Artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, odpowiadającego za nowe logo i kampanię.

– Rebranding portalu Sympatia.pl jest efektem strategii rozwoju naszej marki. Staramy się ciągle rozwijać nasz produkt, wprowadzać nowoczesne i funkcjonalne zmiany, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego użytkownika. Nowe logo jest niejako symbolicznym zaznaczeniem ewolucji naszego portalu – mówi Agnieszka Cukierska, manager Sympatia.pl.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii i rebrandingu będą dwie walentynkowe imprezy Sympatii, które, pod hasłem „Daj się poznać!”, odbędą się w krakowskim klubie B4 (10 lutego) oraz w warszawskim klubie Opera (11 lutego).

 

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...