Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną – także dzięki technologii

Informacja Prasowa - 03.12.2020
169

Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną – także dzięki technologii

Świąteczna kampania MediaMarkt  zachęca do bycia blisko z rodziną – także dzięki technologii

Na trzy tygodnie przed Bożym Narodzeniem do mediów trafiła nowa kampania MediaMarkt. Wykorzystuje ona symbol litery „M”, łącząc prostotę przekazu  z intrygującą tajemniczością. Hasło kampanii „Spełniamy Twoje marzenia” nawiązuje do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.

Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach  społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”. Symbolizuje ona dziecięcą radość z magii świąt
i wymarzony prezent, wyczekiwany od dawna. Tak też opisywali ją podekscytowani influencerzy – jakby była najnowszym tabletem czy smartwatchem.

Kolejnym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym bliscy obdarowują się literą „M”, symbolizującą wymarzony prezent. Przekaz ilustruje emocje towarzyszące świętom Bożego Narodzenia oraz możliwości nowych technologii, w tym sprzętów RTV lub AGD. Twórcy zwracają uwagę, że nie tylko ułatwiają nam one wykonywanie codziennych obowiązków i dostarczają ekscytującej rozrywki, ale także pozwalają być bliżej z rodziną. Wnuki mogą zacieśnić relacje z dziadkami, pomagając im w nauce obsługi nowego telefonu. Nastoletni amatorzy fotografii z pewnością okażą rodzicom wdzięczność za aparat, który pomoże im realizować swoją pasję. Kampania pokazuje, jak zakupy w MediaMarkt pomogą spełniać marzenia. Warto też pamiętać, że niezależnie od obowiązujących nas ograniczeń, związanych z bezpieczeństwem, najbliższe święta mogą być radosne i pełne miłości, także dzięki nowym technologiom. W dzisiejszej rzeczywistości umożliwiają one przecież spotkania z bliskimi, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

W tegorocznej świątecznej kampanii po raz pierwszy wykorzystamy claim „MediaMarkt. Tu wszystko działa dla Ciebie”. Wyraża on indywidualne podejście do potrzeb naszych klientów oraz szerokie możliwości, jakie oferuje im nasza marka – kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. Promując w kampanii uniwersalne wartości, chcemy również pokazać, że nowe technologie dają nowe szanse na budowanie relacji
z bliskimi – mówi
Anna Kordyl-Tutak, Dyrektor Marketingu MediaMarktSaturn Polska.

W ramach kampanii świątecznej „Spełniamy Twoje marzenia” sieć przygotowała również

propozycję najlepszych prezentów mikołajkowych i świątecznych:

https://mediamarkt.pl/swieta-z-mediamarkt.

Poza Polską nowa kampania będzie prowadzona w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Szwajcarii, Portugalii, na Węgrzech oraz we Włoszech. Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart&Brain. Produkcją spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Heart&Brain. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

Spot reklamowy MediaMarkt: https://youtu.be/F6h-XLGjqQ0

Materiały filmowe na stronach Influencerów:

https://www.instagram.com/p/CITRmkLnBfh/

https://www.instagram.com/p/CIQ3UM2hqkR/

https://www.instagram.com/p/CITL-qHnDVG/

https://www.instagram.com/p/CITg6NDJswa/

Sklep internetowy MediaMarkt: mediamarkt.pl

 

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...