Suzuki Kocha Sztukę w nowej kampanii autorstwa Communication Unlimited

Informacja Prasowa - 17.09.2019
287

Suzuki Kocha Sztukę w nowej kampanii autorstwa Communication Unlimited

Ruszyła nowa kampania Suzuki Motor Poland pod hasłem „Suzuki Loves Art” opracowana przez agencję Communication Unlimited (CU).

Kampania towarzyszy zaangażowaniu marki w dwa prestiżowe wydarzenia polskiego świata sztuki- Warsaw Gallery Weekend, którego japońska marka jest sponsorem od 2015roku oraz Warsaw by Art, któreSuzuki wspiera po raz pierwszy.

Obie imprezy gromadzą w warszawskich galeriach miłośników sztuki nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów. Są doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów, poznania gorących nazwisk i wzbogacenia swoich zbiorów. Dają możliwość osobistego spotkania z twórcami i kuratorami

Podczas wydarzenia  flota samochodów Suzuki będzie, jak co roku,  transportować gości pomiędzy galeriami. Oprócz tego samochody japońskiej marki pojawią się w specjalnej przestrzeni ekspozycyjnej przed wybranymi wystawami..

 

Od lat konsekwentnie zbliżamy się do świata sztuki, ponieważ chcemy budować pozycję marki Suzuki wśród wielkomiejskiej, młodej grupy. Jest to strategiczny element budowania naszego wizerunku i istotny touchpointdla marki, uzupełniający nasze bardzo intensywne zaangażowanie w sport – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

 

Kampania „Suzuki Loves Art” jest obecna w prasie, internecie, mediach społecznościowych, oraz na plakatach.

 

Po kampaniach inspirowanych pop-artem czy op-artem, w tym roku stawiamy na maksymalną prostotę i opieramy nasz komunikat o hasło „Suzuki loves art”. Wszystko w bieli i czerwieni, kluczowych kolorach marki, jej ojczyzny Japoniioraz ikon miłości. W materiałachgraficznych udało nam się połączyć wrażenie skupienia oraz energię, czyli świat galerii ze światem motoryzacji– mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Warsaw Gallery Weekend oraz Warsaw by Art odbędą się w dniach 20-22 września 2019 r.

Comments

comments

287
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...