„Suplement na komplement” – w kampanii VITAPIL®
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa produktów VITAPIL® firmy NutroPharma. Za kompleksową produkcję fotograficzną i video odpowiedzialna była Spółka SKYME.
Według badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS na zlecenie producenta preparatu VITAPIL®, ponad połowa Polek deklaruje, że jest świadoma swoich atutów, a jednak nadal co trzecia, nie potrafi przyjmować komplementów. Wynik badania skłonił agencję współpracującą z producentem do stworzenia przekazu, którego zadaniem była poprawa samooceny Polek, a co za tym idzie, również pewności siebie i dostrzeżenia swojego piękna.
Motyw przewodni kampanii oparty był o historie kobiet, które zostały zaprezentowane w trzech etapach – akcji teaserowej oraz dwóch kampaniach odsłonowych. Zdjęcia, filmy oraz ich skróty montażowe emitowane były w digitalowej kampanii mediowej (na kanałach: Facebook, YouTube, Instagram, Google, sieci afiliacyjne).
Efekty sesji zdjęciowej wykorzystane były w kampanii prasowej opartej o najbardziej popularne magazyny kobiece oraz w komunikacji internetowej. Ostatnim elementem promocji była emisja billboardu sponsorskiego w telewizji (min. TVP, TVN, Polsat). https://vimeo.com/351257748
Spółka SKYME odpowiadała za kompleksową produkcję3 filmów kampanijnych, sesję zdjęciową oraz kreację i montaż billboardu sponsorskiego.
- Pierwszy etap kampanii,to sonda uliczna na temat umiejętności przyjmowania komplementów wśród Polek:https://www.youtube.com/watch?v=xjoYBasQu8I.
- Druga odsłona, wyjaśnia co Polki sądzą o komplementach i dlaczego mają problem z ich przyjmowaniem: https://www.youtube.com/watch?v=pt9Pzpgkhgg
- Trzecia odsłona,to materiał studyjny prezentujący przemianę kobiet, które stały się świadome własnego piękna i atutów: https://www.youtube.com/watch?v=pHi3C7wr_ls