„Suplement na komplement” – w kampanii VITAPIL®

Informacja Prasowa - 25.09.2019
112

„Suplement na komplement” – w kampanii VITAPIL®

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa produktów VITAPIL® firmy NutroPharma. Za kompleksową produkcję fotograficzną i video odpowiedzialna była Spółka SKYME.

Według badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS na zlecenie producenta preparatu VITAPIL®, ponad połowa Polek deklaruje, że jest świadoma swoich atutów, a jednak nadal co trzecia, nie potrafi przyjmować komplementów. Wynik badania skłonił agencję współpracującą z producentem do stworzenia przekazu, którego zadaniem była poprawa samooceny Polek, a co za tym idzie, również pewności siebie i dostrzeżenia swojego piękna.

Motyw przewodni kampanii oparty był o historie kobiet, które zostały zaprezentowane w trzech etapach – akcji teaserowej oraz dwóch kampaniach odsłonowych. Zdjęcia, filmy oraz ich skróty montażowe emitowane były w digitalowej kampanii mediowej (na kanałach: Facebook, YouTube, Instagram, Google, sieci afiliacyjne).

Efekty sesji zdjęciowej wykorzystane były w kampanii prasowej opartej o najbardziej popularne magazyny kobiece oraz w komunikacji internetowej. Ostatnim elementem promocji była emisja billboardu sponsorskiego w telewizji (min. TVP, TVN, Polsat). https://vimeo.com/351257748

Spółka SKYME odpowiadała za kompleksową produkcję3 filmów kampanijnych, sesję zdjęciową oraz kreację i montaż billboardu sponsorskiego.

 

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...