Strona internetowa stworzona z myślą o przedsiębiorcach

Informacja Prasowa - 26.01.2022
13

Strona internetowa stworzona z myślą o przedsiębiorcach

Strona internetowa stworzona z myślą                                                        o przedsiębiorcach

Podążanie za indywidualnymi wyzwaniami firm i wyjątkowa estetyka – to cechy nowej strony korporacyjnej JP Weber, polskiej niezależnej firmy doradczej specjalizującej się w kompleksowej obsłudze transakcji. Ideą, która stała za projektem nowej witryny, było pokazanie ducha przedsiębiorczości JP Weber, jednej z kluczowych wartości firmy. Za inspirację posłużyły między innymi międzynarodowe serwisy informacyjne.

Nowa strona internetowa JP Weber, dostępna pod adresem www.jpweber.com, jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy od doradcy oczekują pełnego zrozumienia swojej sytuacji biznesowej i chcą mieć łatwy dostęp do nie tylko do wiedzy, którą dzielą się eksperci w swoich artykułach czy podcastach, ale także chcą łatwo zidentyfikować możliwości biznesowe, które pomogą sprostać ich indywidualnych wyzwaniom.

“Zależało nam na tym, aby nie tylko treści, ale też forma strony www mówiła jacy naprawdę jesteśmy i jak pracujemy. Aby przedsiębiorcy, którymi od ponad 20 lat sami przecież jesteśmy, już na etapie kontaktu z nami poprzez stronę www poczuli jakie jest nasze DNA, uwierzyli, że naprawdę rozumiemy ich perspektywę i potrzeby. Mamy za sobą dziesiątki udanych transakcji. Wiemy jak poruszać się na rynkach zagranicznych, bo od lat mamy na nich zaufane kontakty. Mamy ekspertyzę sektorową. Jesteśmy pragmatykami. Przekaz tych treści wspomaga zrozumiały język strony oraz czytelna, prosta, ale też elegancka forma.” – tłumaczy Marta Marczak, dyrektor Marketingu                         i Komunikacji JP Weber, która kierowała pracami nad nowa stroną internetową.

Dzięki sekcji z pytaniami dostępnej już na stronie głównej przedsiębiorcy mogą szybko zidentyfikować osobę, która udzieli im właściwego wsparcia, nawet, jeśli nie znają fachowej terminologii typowej dla świata usług doradczych. Na nowej stronie jasno zdefiniowane są wszystkie obszary biznesowe, w których specjalizuje się JP Weber, w tym również te o charakterze stałym jak doradztwo podatkowe, prawne czy księgowość i kadry. Strona jest także bogatym źródłem wiedzy o wszelkich zmianach rynkowych, podatkowych czy legislacyjnych, które mają znaczenie dla prowadzenia biznesu w Polsce i jego rozwoju na rynkach zagranicznych.

Za realizację projektu odpowiadał zespół agencji digitalowej NoMonday.

„Realizacja platformy www dla JP Weber była dużym wyzwaniem z uwagi na szeroki wachlarz świadczonych usług, jak również zróżnicowany stopień świadomości klientów zainteresowanych usługą z obszaru transakcji. Użyteczność serwisu była naszym priorytetem i mam nadzieję, że udało nam się w dużym stopniu skrócić drogę klienta do pierwszego kontaktu ze specjalistami JP Weber. – mówi Grzegorz Koczor, prezes agencji NoMonday.

Specyfika branży i konieczność tworzenia wartościowego contentu zaowocowała indywidualnym rozwiązaniem projektu, od szaty graficznej, po funkcjonalności systemu CMS. Rozbudowana struktura i liczne powiązania (treści z autorem, branżą, kadrą itp.) zostały tak zaplanowane, by zespół JP Weber mógł samodzielnie edytować treści, bez konieczności posiadania wiedzy informatycznej.

„Platforma jest teraz doskonałym narzędziem do budowania wizerunku i wsparcia sprzedaży. Pozwala na podjęcie innych działań, od SEO po content marketing. Świadomość JP Weber w zakresie siły contentu jest przykładem należytego wykorzystania eksperckości w obszarze marketingu.” – dodaje Grzegorz Koczor.

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...