Streetcom wygrał kolejny przetarg i realizuje kampanię dla marki Finuu

Informacja Prasowa - 11.01.2023
131

Animacje będą wykorzystywane m.in. w SoMe: Instagram, FB; Youtube, VOD

Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie nowej idei kreatywnej komunikacji dla marki Finuu oraz przygotowanie w oparciu o nią materiałów do komunikacji on-line oraz projektów do kampanii OOH i DOOH.

Głównym celem prowadzonych działań jest komunikacja lekkości oraz podkreślenie w 100% naturalnego składu Finuu, które stanowi źródło cennych kwasów Omega 3. Zwrócenie szczególnej uwagi w komunikacji na lekkość, nie jest przypadkowe i wynika bezpośrednio z nawiązania do składu produktu, czyli do zdrowych i naturalnych olejów roślinnych z rzepaku i lnianki, które połączone z masłem, tworzą unikalny i lubiany przez konsumentów smak Finuu.

„Chwile pełne lekkości” to główny claim przygotowanych przez Streetcom animacji wykorzystywanych w kampanii Finuu. Zespół kreatywny agencji Streetcom jest autorem nowej, głównej idei kreatywnej komunikacji, która będzie wykorzystywana przez markę Finuu w działaniach planowanych na 2023 rok.

Animacje stworzone przez Streetcom dla Finuu będą wykorzystywane m.in. w SoMe: Instagram, FB; Youtube, VOD

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...