Streetcom dla PURINA®
Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla PURINA® PRO PLAN® STERILISED i realizuje dla tej marki działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu. Budowanie wizerunku marki PURINA® jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, to główne cele prowadzonych aktywności. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.
PURINA® PRO PLAN® STERILISED to karmy z segmentu super premium. PRO PLAN jest w ofercie marki PURINA linią produktów mającą zapewnić najwyższej jakości żywienie w oparciu o naukowo udowodnione benefity zdrowotne dla kotów. Wyspecjalizowana karma dla kotów PURINA® PRO PLAN® STERILISED to produkt dla posiadaczy kotów, które przeszły zabieg kastracji lub sterylizacji. Producentowi zależy na tym, by budować świadomość wśród właścicieli kotów i edukować ich w zakresie wpływu zbilansowanej diety na zdrowie i samopoczucie ich ulubieńców.
W ramach prowadzonej kampanii Streetcom realizuje działania influnecer marketingu z zaangażowaniem nano i micro influnecerów zrzeszonych w Fameshop. Kampanię product seedingową obejmującą działania online i offline prowadzi wyspecjalizowany w tego typu działaniach zespół Streetcom. Kampania ma na celu wspieranie budowania wizerunku marki PURINA® jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt, a także zwiększenie świadomości istnienia produktów z serii PURINA® PRO PLAN® STERILISED wśród grupy docelowej.
– Mieliśmy okazję już kilka razy przekonać się o skuteczności łączenia działań influencer marketingowych z product seedingiem. To połączenie pozwala na precyzyjne dotarcie z przekazem do określonej grupy docelowej oraz zaznajomienie jej z produktem. Dzięki tym działaniom chcemy propagować ideę odpowiedniego żywienia naszych ulubieńców. ProPlan Sterilised oferuje wysokiej jakości pełnoporcjowe i zrównoważone żywienie opracowane naukowo, które wspiera zdrowie układu wydalniczego i utrzymanie odpowiedniej masy ciała po zabiegu sterylizacji – mówi Purina band manager – Katarzyna Górska.
Streetcom realizuje działania influencer marketingowe dla Nestle Polska dla marek PURINA® PRO PLAN® oraz Purina ONE® , z wykorzystaniem nano i micro influenerów od 2016 roku.