Streamingi to przeżytek?

Informacja Prasowa - 04.01.2023
225

Polski raper idzie zdecydowanie dalej 

Środowisko HIP-HOPowe chociaż przez wiele lat wykluczane przez media głównego nurtu przyzwyczaiło nas od jakiegoś czasu do wyznaczania trendów. Tyczy się to granych koncertów, umiejętności skupienia olbrzymiej rzeszy fanów wokół swoich mediów społecznościowych czy form sprzedaży muzyki.

Jak widać Twórcy tej (kiedyś, dawno dawno temu) podwórkowej muzyki nie planują się w swoich innowacjach zatrzymywać. I nie mowa tutaj tylko o młodym pokoleniu polskiej rap sceny.

PONO, warszawski raper z bardzo cenionym dorobkiem muzycznym, razem ze swoją wytwórnią ESAPE postanowił wydawać muzykę poprzez Blockchain. Najbardziej ciekawi forma promocji tych działań.

Raper i wytwórnia zrezygnowali z „tradycyjnego” promowania materiałów w sieci, a skorzystali z Telegazety. Promowanie sprzedaży muzyki poprzez Blockchain na Telegazecie? Chyba się to nikomu nie śniło.

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...