Startuje kampania „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny”

Informacja Prasowa - 30.11.2017
230

Startuje kampania „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny”

15 listopada ruszyły działania promujące w Internecie kampanię edukacyjną skierowana do przedsiębiorców z sektora MŚP – „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny”. Obejmują one reklamy banerowowe, mailingi do przedsiębiorców oraz aktywności w mediach społecznościowych. Organizatorem oraz pomysłodawcą inicjatywy jest firma faktoringowa Bibby Financial Services.

Celem kampanii „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny” jest uświadamianie przedsiębiorcom, jak duże znaczenie ma regulowanie swoich należności w terminie dla całego ekosystemu gospodarczego, w ramach którego dana firma funkcjonuje.

W działaniach prowadzonych w ramach kampanii „Płacę Faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny” skupiamy się na edukacji przedsiębiorców. Zależy nam na tym, aby wypracowali dobre nawyki biznesowe w interesie nie tylko własnym, ale również innych podmiotów. Na stronie Placefaktury.pl razem z partnerami przygotowaliśmy serię praktycznych poradników dla osób prowadzących własny biznes oraz cykl „Z życia przedsiębiorców” prezentujący historie przedsiębiorców, którzy zmagali się z brakiem płynności finansowej – komentuje Marek Woś, Kierownik ds. Marketingu Bibby Financial Services.

W kampanii e-marketingowej przewidziane zostały zarówno działania wizerunkowe, jak i akwizycyjne.

W przekazie kampanii podkreślane jest, jak długo trzeba czekać na faktury i w jaki sposób można to zmienić. W ramach „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny” powstał e-poradnik dla przedsiębiorców z którego mogą dowiedzieć się, jak poprawić płynność finansową swojej firmy, kierują do niego banery na portalach horyzontalnych. Działania zasięgowe zostały zaplanowane w sekcjach biznesowych największych portali ogólnopolskich.

Za koncept kampanii i działania PR odpowiada Triple PR. Planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji zostały powierzone agencji Charlie Warsaw.

Patroni kampanii: Biuro Informacji Gospodarczej, Biuro Informacji Kredytowej, Marsh, Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców oraz Vindicat.

Comments

comments

230
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...