Starcom wygrywa przetarg firmy Bahlsen Polska

Informacja Prasowa - 16.04.2021
232

Starcom wygrywa przetarg firmy Bahlsen Polska

Starcom wygrywa przetarg firmy Bahlsen Polska

Starcom, należący do Publicis Groupe, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek i właściciela marek takich jak Hit, Leibniz czy Krakuski. W zakresie obowiązków Starcomu pozostaje strategiczne planowanie i zakup mediów.

Agencja mediowa Starcom została wybrana w drodze przetargu, który dotyczył wszystkich kanałów komunikacji. Postępowanie obejmowało Polskę i Rumunię w związku z tym, że Bahlsen Polska jest hubem komunikacyjnym na Europę Środkową i Wschodnią. Decyzja o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację współpracy między firmami, rozpoczętej w 2015 roku. Starcom nadal będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów. Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy i centralę z Czech.

Utrzymanie zaufania Klienta przez wiele lat to najlepszy dowód partnerskich relacji i wzajemnego zrozumienia potrzeb biznesowych. Ten sukces jest owocem pracy całego zespołu. mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcomu.

Comments

comments

232
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...