Starcom wygrywa przetarg firmy Bahlsen Polska
Starcom wygrywa przetarg firmy Bahlsen Polska
Starcom, należący do Publicis Groupe, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek i właściciela marek takich jak Hit, Leibniz czy Krakuski. W zakresie obowiązków Starcomu pozostaje strategiczne planowanie i zakup mediów.
Agencja mediowa Starcom została wybrana w drodze przetargu, który dotyczył wszystkich kanałów komunikacji. Postępowanie obejmowało Polskę i Rumunię w związku z tym, że Bahlsen Polska jest hubem komunikacyjnym na Europę Środkową i Wschodnią. Decyzja o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację współpracy między firmami, rozpoczętej w 2015 roku. Starcom nadal będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów. Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy i centralę z Czech.
Utrzymanie zaufania Klienta przez wiele lat to najlepszy dowód partnerskich relacji i wzajemnego zrozumienia potrzeb biznesowych. Ten sukces jest owocem pracy całego zespołu. – mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcomu.