Starcom i Initiative Media Warszawa odpowiedzialne za obsługę medialną Tauronu
Redakcja PR - 17.07.2017
string(123) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/tauron_logo_promocyjne_pionowe-1012x500.jpg');"
string(97) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/tauron_logo_promocyjne_pionowe-1012x500.jpg"
Starcom i Initiative Media Warszawa odpowiedzialne za obsługę medialną Tauronu
Przetarg na obsługę mediową trwał od marca bieżącego roku. Zwycięzcy zdeklasowali trzech konkurentów. Współpraca z Tauronem potrwa przez rok, z ewentualną opcją przedłużenia kontraktu o 6 miesięcy.
W przetargu, oprócz zwycięzców startowały jeszcze trzy agencje: Codemedia, Media Group i Mediacom. Starcom oraz Initiative Media Warszawa odpowiadać będą za kompleksową obsługę medialną czyli przygotowanie strategi reklamowej, przygotowanie spotów oraz zakup czasu antenowego w radiu i telewizji.
Wcześniej za przygotowywanie reklam dla firmy energetycznej odpowiadał sam Starcom. Według szacunków roczny budżet spółki na reklamę może wynosić nawet 9,84 mln zł brutto.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...