Starcom i Initiative Media Warszawa odpowiedzialne za obsługę medialną Tauronu

Redakcja PR - 17.07.2017
283

Starcom i Initiative Media Warszawa odpowiedzialne za obsługę medialną Tauronu

Przetarg na obsługę mediową trwał od marca bieżącego roku. Zwycięzcy zdeklasowali trzech konkurentów. Współpraca z Tauronem potrwa przez rok, z ewentualną opcją przedłużenia kontraktu o 6 miesięcy.

W przetargu, oprócz zwycięzców startowały jeszcze trzy agencje: Codemedia, Media Group i Mediacom. Starcom oraz Initiative Media Warszawa odpowiadać będą za kompleksową obsługę medialną  czyli  przygotowanie strategi reklamowej, przygotowanie spotów oraz zakup czasu antenowego w radiu i telewizji.

Wcześniej za przygotowywanie reklam dla firmy energetycznej odpowiadał sam Starcom. Według szacunków roczny budżet spółki na reklamę może wynosić nawet 9,84 mln zł brutto.

Comments

comments

283
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...