Kampania podażowa DESA Unicum autorstwa Communication Unlimited
Wielu z nas może mieć w domu dzieła sztuki lub pamiątki rodzinne, nie zdając sobie sprawy z ich wartości. W DESA Unicum można sprawdzić ich autentyczność, wycenić
i sprzedać, do czego DESA zachęca w najnowszej kampanii podażowej w social mediach.
DESA Unicum, największy polski dom aukcyjny zachęca do weryfikacji autentyczności, wyceny przedmiotów, które mogą kryć się w zakamarkach naszych mieszkań. Mogą to być obrazy, rzeźby, precjoza lub przedmioty używkowe, których nazwisk twórców nie jesteśmy świadomi, podobnie, jak ich wartości. Wystarczy umówić się z koordynatorami sztuki w DESA Unicum, którzy pomogą poznać bliżej dzieła czy pamiątki rodzinne, które posiadamy.
Autorem obecnej w social mediach kampanii podażowej, jest Communication Unlimited.
– Celem kampanii podażowej jest pokazanie, że kontakt z ekspertami z DESA Unicum jest bardzo łatwy i niezobowiązujący. Wystarczy telefon, czy sms, by umówić się z nimi na spotkanie. W kampanii występują eksperci, którzy zajmują się oceną i wyceną dzieł sztuki – mówi Krzysztof Zahorski, Chief Art Officer w Communication Unlimited.
Communication Unlimited przygotowało filmy odnoszące się do takich kategorii ocenianych
w wycenianych przedmiotów jak: Fotografia, Biżuteria, Sztuka Fantastyczna, Sztuka Ulicy, oraz Młoda Sztuka.
Communication Unlimited pracuje dla DESA Unicum od 2020 roku, zapowiadając i promując w social mediach od 8 do 10 aukcji sztuki w miesiącu, jednocześnie budując wizerunek marki DESA Unicum jako największego i najlepszego domu aukcyjnego w Polsce.