string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/Zrzut-ekranu-2018-03-26-o-15.24.38.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/Zrzut-ekranu-2018-03-26-o-15.24.38.png"
Spragniony wampir rozrywki w kampanii reklamowej nc+
Platforma nc+ wprowadza do swojej oferty nowy pakiet, tzw. „Telewizję elastyczną”. Klienci, korzystający z pakietu będą mieli dostęp do telewizji Comfort+, w skład, której wchodzi 112 kanałów w tym 55 w HD.
Nową ofertę wspiera kampania reklamowa, emitowana w TV, stacjach radiowych, internecie i mediach społecznościowych.
Za część internetową kampanii odpowiada dział Digital Marketing platformy nc+, natomiast kreacje występujące w kampanii reklamowej stworzyła agencja Havas Warsaw.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...