Spadek oglądalności Polsatu i TVN, wzrost TVP1 oraz TVP2

Redakcja PR - 06.11.2018
150

„Widza przyciągają polskie seriale i sport”

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w trzech pierwszych kwartałach 2018 roku zajął Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem pierwszego półrocza 2017 roku zmniejszył się o 5,65 proc. i wyniósł 10,35 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga była TVP1, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 2,28 proc. do 9,89 proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 9,22 proc., po spadku o 4,46 proc.

Z pełnym zestawieniem można zapoznać się na wirtualnemedia.pl

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...