string(121) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/blur-bright-broadcast-668296-1200x500.jpg');"
string(95) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/blur-bright-broadcast-668296-1200x500.jpg"
„Widza przyciągają polskie seriale i sport”
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w trzech pierwszych kwartałach 2018 roku zajął Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem pierwszego półrocza 2017 roku zmniejszył się o 5,65 proc. i wyniósł 10,35 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Druga była TVP1, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 2,28 proc. do 9,89 proc.
Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 9,22 proc., po spadku o 4,46 proc.
Z pełnym zestawieniem można zapoznać się na wirtualnemedia.pl
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...