Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów – raport Media Marketing Polska
Informacja Prasowa - 02.10.2019Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów - raport Media Marketing Polska
Solski Communications otrzymała najwyższe oceny klientów wg raportu opublikowanego przez branżowy magazyn „Media Marketing Polska”.
Spośród 14 kategorii, w których klienci oceniali Solski Communications, agencja otrzymała najwyższe oceny w siedmiu, a w sześciu zajęła miejsce 2. lub 3.
Klienci najwyżej ocenili Solski Communications w takich kategoriach, jak:
- Zadowolenie ze współpracy z agencją
- Zadowolenie ze standardu obsługi klienta
- Profesjonalnie szkoli pracowników w zakresie zasad komunikacji marki i firmy klienta
- Przestrzega zasad etyki zawodowej
- Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta
- Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową i sytuację rynkową w branży, w której działa
- Oferuje kompleksową obsługę w środowisku digital
Klienci wysoko ocenili Solski Communications również w takich kategoriach, jak:
- Informuje jasno i szczegółowo w jaki sposób wydawany jest budżet
- Jej usługi są warte wynagrodzenia, które klient płaci
- Czy poleciłby jej usługi przyjacielowi
- Ma dobrą opinię w branży
- Działania i kampanie realizowane przez agencję są skuteczne
- Oferuje strategiczne i długofalowe podejście do realizacji zleconych działań
- Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych
Raport prezentuje wyniki badania agencji PR przeprowadzonego po raz pierwszy przez firmę badawczą Kantar Polska metodą telefonicznych wywiadów z klientami. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Łącznie raport obejmuje oceny pracy 20 działających w Polsce agencji PR.