Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów – raport Media Marketing Polska

Informacja Prasowa - 02.10.2019
89

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów - raport Media Marketing Polska

Solski Communications otrzymała najwyższe oceny klientów wg raportu opublikowanego przez branżowy magazyn „Media Marketing Polska”.

Spośród 14 kategorii, w których klienci oceniali Solski Communications, agencja otrzymała najwyższe oceny w siedmiu, a w sześciu zajęła miejsce 2. lub 3.

Klienci najwyżej ocenili Solski Communications w takich kategoriach, jak:

  • Zadowolenie ze współpracy z agencją
  • Zadowolenie ze standardu obsługi klienta
  • Profesjonalnie szkoli pracowników w zakresie zasad komunikacji marki i firmy klienta
  • Przestrzega zasad etyki zawodowej
  • Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta
  • Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową i sytuację rynkową w branży, w której działa
  • Oferuje kompleksową obsługę w środowisku digital

Klienci wysoko ocenili Solski Communications również w takich kategoriach, jak:

  • Informuje jasno i szczegółowo w jaki sposób wydawany jest budżet
  • Jej usługi są warte wynagrodzenia, które klient płaci
  • Czy poleciłby jej usługi przyjacielowi
  • Ma dobrą opinię w branży
  • Działania i kampanie realizowane przez agencję są skuteczne
  • Oferuje strategiczne i długofalowe podejście do realizacji zleconych działań
  • Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych

Raport prezentuje wyniki badania agencji PR przeprowadzonego po raz pierwszy przez firmę badawczą Kantar Polska metodą telefonicznych wywiadów z klientami. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Łącznie raport obejmuje oceny pracy 20 działających w Polsce agencji PR.

Comments

comments

89
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...