Social commerce sposobem na lepszą komunikację z klientami

Redakcja PR - 28.07.2017
136

Social commerce sposobem na lepszą komunikację z klientami

Sukces mediów społecznościowych spowodował pojawienie się na nich marketingowców, którzy bardzo szybko rozpoczęli prowadzenie komunikacji za pomocą social media.

Działanie firm na portalach społecznościowych daje klientom ogromny komfort. Mogą poznać produkty jakie oferuje przedsiębiorca, Dostają możliwość wyrazić swoje zdanie, często też osoby, które lubią fanpejdż firmy mogą liczyć rabaty. Użytkownicy produktów danej firmy mogą nawiązać z nią błyskawiczny kontakt.

Dla marek również jest to opłacalne i wygodne. Wiele fanpejdżów jest zaopatrzonych w przycisk „kup”, po kliknięciu którego przenosimy się do sklepu internetowego producenta. Statystyki jasno mówią, że owe zabiegi wydatnie podnoszą sprzedaż.

Działalność na mediach społecznościowych mocno ociepla wizerunek danej firmy. Głównie za sprawą możliwości kontaktowania się z fanami i odpowiadanie na ich wiadomości.

facebook

Jest to również świetny kanał reklamowy. Duże firmy zazwyczaj na mają na swoich profilach setki tysięcy obserwujących. W zasadzie są to potencjalni klienci, którym wystarczy przygotować i postawić przed oczami ciekawą ofertę.

Prowadzenie takiej formy kontaktu z klientem pozwala  na prowadzenie ankiet i zbieranie recenzji, z czego firmy bardzo często korzystają.

Komunikacja tego typu działa już na całym świecie i cały czas się rozwija. Jeżeli pragniesz dowiedzieć się więcej wejdź na blog.freebee.pl

 

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...