Słuchacze „Nowego PR-u” dla Poland Business Run

Informacja Prasowa - 21.07.2017
46

Słuchacze „Nowego PR-u” dla Poland Business Run

Przygotowanie strategii komunikacji Fundacji Poland Business Run, upowszechniającej wiedzę o jej działalności i zachęcenie do dołączenia do biegu Poland Business Run – jako organizator, sponsor, biegacz czy wolontariusz. Przed takimi zadaniami stanęli słuchacze 14 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

W roku akademickim 2016/2017 studenci „Nowego PR-u” pracowali nad kompleksową kampanią public relations dla Fundacji Poland Business Run, głównego organizatora największej charytatywnej sztafety w Polsce. Tegoroczna edycja biegu, który pomaga spełniać marzenia osób po amputacjach, odbędzie się 3 września w 8 miastach Polski (wciąż trwają zapisy).

– Co roku na 9 miesięcy słuchacze „Nowego PR-u” stają się pracownikami agencji public relations, by już na pierwszych zajęciach od prawdziwego klienta otrzymać brief i zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu. W Wyższej Szkole Europejskiem im. ks. Józefa Tischnera kładziemy szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej, aktualnej i narzędziowej wiedzy, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków komunikacji. Ten sprawdzony przez nas model pozwala przyswajaną wiedzę od razu testować, optymalizować i wdrażać w życie. Do zostania profesjonalistą ds. public relations potrzeba praktyki, praktyki i jeszcze raz praktyki. Interdyscyplinarny program naszych studiów kierujemy do wszystkich zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku.

Pracując dla Fundacji Poland Business Run studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR – od narzędzi analitycznych, opracowanie strategii i optymalnego modelu działania zapewniającego efektywną realizację postawionych celów i dotarcie z przekazem do grupy docelowej, poprzez dobranie kanałów komunikacji, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, na wyborze sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań skończywszy.

 

Comments

comments

46
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...