Sławomir Rykowski dołączył do działu komunikacji i PR platformy nc+

Informacja Prasowa - 08.11.2016
153

Sławomir Rykowski wzmacnia dział komunikacji i PR platformy nc+

Sławomir Rykowski to ekspert public relations od kilkunastu lat związany z branżą sportową i mediami. Doświadczenia zawodowe zdobywał podczas pracy w Polskim Radiu, Przeglądzie Sportowym, w agencjach marketingowych i public relations.

Był dyrektorem warszawskiego komitetu organizacyjnego Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn EuroBasket 2009. Ostatnio prowadził własną agencję Niko Sport Media specjalizującą się w marketingu sportowym, komunikacji medialnej oraz organizacji i prowadzeniu biur prasowych dużych imprez sportowych, m.in. FIVB Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej, FIS Pucharów Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, IHF Mistrzostwa Świata w hokeju na lodzie dywizji 1A, Śmigłowcowych Mistrzostw Świata FAI oraz LOTTO Warszawskiego Memoriału Kamili Skolimowskiej.

Bardzo się cieszę, że Sławek Rykowski dołączył do mojego zespołu. Będzie on całościowo odpowiadał za PR naszych anten sportowych – CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT2 i nSport+, w czym na pewno bardzo pomocne będzie jego doświadczenie i znajomość rynku mediów sportowych. W dziale komunikacji i PR platformy nc+ każdy to osobowość i inna historia, ale razem tworzymy naprawdę zgraną i kreatywną ekipę. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Sławkowi powodzenia, bo pasjonujących projektów do realizacji z pewnością mu nie zabraknie – zapewnia Paulina Smaszcz-Kurzajewska, rzecznik prasowy, dyrektor ds. Komunikacji i PR nc+.

Sport i media to od zawsze moje pasje. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu PR platformy nc+, bo to moje naturalne środowisko. Choć wiele z moich zawodowych marzeń udało mi się zrealizować – brałem udział w historycznych wydarzeniach sportowych, zarówno jako organizator, jak i widz – to nadal jestem „głodny” nowych wyzwań – przyznaje Rykowski.

fot. Security Day @ T-Mobile

fot. Security Day @ T-Mobile

 

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...