Silver Plate – nowy, silny gracz na rynku eventów

Informacja Prasowa - 22.06.2017
113

Silver Plate – nowy, silny gracz na rynku eventów

Partner of Promotion, największa polska agencja PR, poszerza swoją grupę o nowy podmiot. Swoją działalność oficjalnie rozpoczyna firma eventowa Silver Plate.

Założycielami nowej agencji są specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w organizacji eventów oraz realizacji działań PR – Tomasz Motyl, Kuba Śliwiński oraz Paweł Trochimiuk.

– Będziemy unikać utartych ścieżek i powtarzających się koncepcji. Wierzymy, że nietuzinkowe pomysły oraz nowatorskie podejście do realizacji eventu gwarantuje naszym partnerom poczucie dobrze zainwestowanych środków – mówi Kuba Śliwiński, prezes zarządu Silver Plate.

Kuba Śliwiński ma 15 lat doświadczenia w branży eventowej. Pracował zarówno po stronie klienta jak i agencji. Na swoim koncie ma już kilkaset eventów, z których wiele zostało uznanych za branżowy benchmark. Tomek Motyl jest realizatorem i reżyserem telewizyjnym z 25-letnim doświadczeniem. Dotychczas przeprowadził ponad tysiąc realizacji, w tym najważniejsze i najpopularniejsze programy telewizyjne z udziałem największych polskich i światowych gwiazd. Paweł Trochimiuk jest ekspertem z zakresu PR, doradztwa strategicznego oraz zarządzania. W 1994 roku założył agencję Partner of Promotion, niekwestionowanego lidera w branży public relations w Polsce. W 2011 stworzył United in Partners Group – grupę firm, tworzących platformę komunikacji marketingowej, wykorzystującą wszelkie dostępne na rynku narzędzia niezbędne w promowaniu i budowaniu wizerunku marki.

Silver Plate dołącza do grupy United in Partners Group rozbudowując jej ofertę o nowe kompetencje eventowe. Do grupy obecnie należą: największa agencja PR w Polsce Partner of Promotion, agencja kreatywna Tailor & Baker oraz dedykowana markom luksusowym agencja PR Premium.

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...