Sieć sklepów Żabka wystartowała z akcją na polepszenie humoru Polaków

Informacja Prasowa - 25.09.2019
180

Sieć sklepów Żabka wystartowała z akcją na polepszenie humoru Polaków

Na dobry początek jesieni sieć sklepów Żabka wystartowała z akcją na polepszenie humoru Polaków. Wszyscy użytkownicy aplikacji mobilnej żappka, będą mogli kupić pyszną kawę w Żabka Caféza jedyne 1,99 zł (40 ml, 160 ml i 200 ml). Największa sieć convenience wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wszystkich zabieganych, którzy lubią zacząć dzień od kawy, a nie mają czasu wypić jej w domu.

Od 25 września br. sieć Żabka wprowadziła happy hours, dzięki którym przez 3 godziny klienci z aplikacją żappka mogą kupić kawy o pojemności od 40 ml do 200ml za jedyne 1,99 za szt. Dla ponad 1,7 mln użytkowników żappki to również świetna okazja do zbierania punktów lojalnościowych – żappsów i wymieniania ich na nagrody. Każdy klient może skorzystać z happy hours raz dziennie. Promocja trwa do 22 października br.

Z wielu analiz rynkowych wynika, że niemal połowa Polaków pije kawę „na mieście”, ze szczególną preferencją godzin porannych.Żabka od kilku lat oferuje im wysokogatunkową kawę 100% Arabikaze starannie wyselekcjonowanych brazylijskich ziaren, posiadającą certyfikatRainforest Alliance Certified. Klienci w Żabka Cafémogą codziennie napić się świeżo mielonych na miejscu kaw: espresso, latte, cappucino, czarna i biała.

Żabka dba o ludzi, ale też o środowisko. We wrześniu w Żabka Café pojawił się nowy, kubek do kawy, który został wyprodukowany w 100% z surowców roślinnych czyli ze źródeł odnawialnych. Dodatkowo kubek nadaje się do recyklingu, a design kubka współgra z miejskim stylem i szybkim tempem życia.

Sieć Żabka nieustannie rozbudowuje ofertę kącika Żabka Café, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów. Oprócz szerokiej oferty świeżo mielonych kaw, w jej ofercie znajdują się także liczne ciasta i ciastka do kawy oraz przekąski na ciepło, takie jak hot dogi, zapiekanki, panini czy tortille, które można zabrać ze sobą w drogę.

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...