Sfera Group odświeża wizerunek marki Worwo

Informacja Prasowa - 11.05.2017
210

Sfera Group odświeża wizerunek marki Worwo

Nowe logo, odświeżona grafika, unikalne treści na stronie internetowej oraz atrakcyjniejsze opakowania produktów. Wrocławska agencja Sfera Group przeprowadziła rebranding marki Worwo – lidera wśród polskich producentów worków do odkurzaczy. 

Worwo funkcjonuje w branży od 24 lat, stale inwestuje w nowe technologie i nieustannie ulepsza standardy produkcyjne, dzięki czemu liczba klientów i sprzedaż produktów z roku na rok wzrasta. Ponad połowa worków do odkurzaczy Worwo jest eksportowana do 17 krajów Europy i Azji. W związku z intensywnym rozwojem, firma zdecydowała się na profesjonalne wsparcie wizerunkowe i strategiczne.

Chcieliśmy, aby nowy wizerunek marki Worwo odzwierciedlał zasady, którymi firma kieruje się w biznesie: profesjonalizm, dbałość o jakość produktów i śmiałe wykorzystywanie nowych technologii w procesie produkcji. Zaproponowany system identyfikacji wizualnej miał odzwierciedlać te wartości i być jednocześnie adekwatnym do statusu klienta, który rocznie wypuszcza na rynek 30 mln swoich produktów – mówi Grzegorz Mieszkalski, menedżer ds. strategii w Sferze Group.

„Safe & Smart” – nowe hasło pozycjonujące zaproponowane przez wrocławską agencję dla marki Worwo odwołuje się do nowej komunikacji – prostej i zrozumiałej dla klienta. Treści na nowej stronie internetowej w przystępny sposób opisują markę i jej produkty. Są także napisane w oparciu o zasady SEO. Zaproponowane firmie opakowania produktów zostały zaprojektowane według najnowszych trendów po to, aby uprościć klientom niełatwy proces dopasowywania odpowiedniego worka do modelu odkurzacza.

Oprócz samego rebrandingu prowadzimy dla Worwo wielowymiarowe działania komunikacyjne, które podkreślą funkcjonalne zalety worków syntetycznych oraz będą konsekwentnie odwoływać się do wartości najistotniejszych dla klientów firmy: szybkości i efektywności odkurzania, wygody, troski o zdrowie bliskich i ekologię – wylicza Grzegorz Mieszkalski. „Safe & Smart” – hasło pozycjonujące, które stworzyliśmy dla tego klienta, mówi więc samo za siebie – dodaje strateg.

Comments

comments

210
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...