Serwis YouTube wychodzi naprzeciw oczekiwaniom – małe, wielkie zmiany w wyglądzie i funkcjonalności

Redakcja PR - 30.08.2017
130

Serwis YouTube wychodzi naprzeciw oczekiwaniom – małe, wielkie zmiany w wyglądzie i funkcjonalności

YouTube jest serwisem, który od dwunastu lat pozwala na bezpłatne zamieszczanie oraz odtwarzanie filmów. Stał się serwisem społecznościowym dzięki możliwości oceniania nagrań oraz komentowania ich. Po raz pierwszy od 2005 roku serwis zdecydował się na zmianę logo.

Nowe logo nawiązuje swoim wyglądem do starego poprzez wykorzystanie czerwonej ikonki, przypominającej stary, telewizyjny kineskop. Za ikoną pojawia się nazwa serwisu YouTube i na tym zmiana się kończy.  Porównując nowe logo ze starym można odnieść wrażenie, że zmiana niewiele wniosła, jednak należy docenić fakt, że serwis po dwunastu latach działalności zdecydował się na jakąkolwiek zmianę, podążającą za trendami.

Oprócz zmiany logo pojawiają się również inne zmiany w funkcjonalności serwisu. Dużo zyskała wersja mobilna, która została dostosowana do smartfonów pod względem wyświetlania filmów w trybie pionowym, o co użytkownicy zabiegali od dawna.

W wersji przeglądarkowej YouTube wprowadził  tryb nocny, a także  wariant Material Design (prosty, dostosowany do wielu płaszczyzn styl graficzny, stworzony przez Google). Choć część użytkowników może już korzystać z wprowadzonych funkcjonalności, to serwis najprawdopodobniej wprowadza zmiany falowo. Nie wiadomo, ile czasu zajmie udostępnienie nowych rozwiązań dla wszystkich użytkowników serwisu.

Comments

comments

130
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...