„Serce” od Leo Burnett i Orange

Informacja Prasowa - 04.02.2022
13

„Serce” od Leo Burnett i Orange

„Serce” od Leo Burnett i Orange

4 lutego wystartowała nowa kampania Orange przygotowana przez agencję Leo Burnett, zachęcająca klientów do przejścia do Orange i reklamująca pakiet Orange Love ze Światłowodem i smart wi-fi.

W spocie opowiadamy historię rodziny znanej ze świątecznych odsłon kampanii Orange. Tym razem wydarza się sytuacja, która jest wszystkim znana z życia – w ostatniej chwili okazuje się, że trzeba na rano przygotować projekt na szkolne zajęcia. Sytuacja wydaje się skomplikowana, ale niezawodny Orange Światłowód wspiera kreatywność naszych bohaterów i pomaga uratować sytuację.

Link do spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=X6mP3J1ecbwZa kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiada agencja Leo Burnett we współpracy z Orange Polska, a produkcją zajął się Lemon Film, natomiast post produkcją studio Film Garden. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

Wielokanałowa kampania zrealizowana będzie w telewizji, internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w formie materiałów drukowanych. 30-sekundowy spot można będzie obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.

 

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...