Sebastian Umiński Global Marketing Directorem w Brand New Galaxy

Informacja Prasowa - 04.11.2022
276

Jest to nowa rola w strukturach BNG Business Services

Sebastian Umiński Global Marketing Directorem w Brand New Galaxy

 

Sebastian Umiński objął stanowisko Global Marketing Director w Brand New Galaxy, należącej do grupy Stagwell (STGW). Jest to nowa rola w strukturach BNG Business Services. Umiński będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, marketing produktów i usług agencji oraz Employer Branding. W nowej roli ma być wsparciem dla biur BNG na świecie (obecnie Warszawa, Poznań, Amsterdam, Seattle, Dubai) oraz współpracować z zespołami Brand & Communication w ramach Stagwell.

Umiński jest doświadczonym marketerem multi-channel i liderem międzynarodowych zespołów, łączącym kreatywność, innowacje i umiejętność zarządzania transformacją biznesową. Z BNG jest związany od lipca 2021, dotąd jako Client Partner oraz Head of E-Merchandising w agencji Pathfinder23. Ponad 17-letnie doświadczenie w digital marketingu zdobywał zarówno w sieciowych agencjach, jak i po stronie klienta, budując ścieżkę kariery wokół wspierania międzynarodowych firm w transformowaniu ich biznesu digital i e-commerce.

Przez ponad 10 lat pracował w ramach agencji reklamowych (McCann Erickson, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Ogilvy) jako Business Director, lider innowacji i partner ich największych klientów. Z kolei jako marketer po stronie klienta zarządzał wielomilionowymi budżetami, budował i prowadził międzynarodowe zespoły, odpowiadał za rozbudowane programy w matrixowych korporacjach, centralizując komunikację, e-commerce, kupowanie mediów, tworzenie międzynarodowych toolkitów i scentralizowanych modeli  obsługi agencyjnej. Zaczynał w Novartis jako Brand Manager, w 3M budował regionalny hub CEEMEA, prowadząc zespół Demand Generation, następnie zarządzał mediami i reklamą Amazon w całym regionie EMEA. W startupie HomeDoctor odpowiadał za marketing i rozwój biznesu jako Chief Growth Officer.

Umiński angażuje się aktywnie w rozwój branży digital w Polsce jako edukator, prezenter na konferencjach branżowych, wykładowca i felietonista. W 2014 roku został dyrektorem jednego z pierwszych kierunków studiów Social Media Marketing na Uniwersytecie SWPS, gdzie również wykładał. Jest częstym jurorem w konkursach branżowych (m.in. IAB Mixx Awards, Effie, Innovation A.D) i członkiem komitetów organizacyjnych w ramach IAB i SAR. Publikuje w magazynie „Marketer+” oraz w „E-Commerce w Praktyce”.

Comments

comments

276
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...