Pracuje w branży od ponad 15 lat
… od zawsze w agencji. Zaczynał w Ciszewski PR w 2001 roku – potem pracował między innymi w Sigmie i Graylingu. W 2011 roku wrócił do swojej pierwszej agencji, która została przejęta przez markę grupy Publicis – MSL. Od 2013 roku zarządzał MSL WARSAW – drugą marki PR w grupie. Pod koniec 2015 roku powrócił do MSLGROUP i objął stanowisko dyrektora zarządzającego i szefa praktyki Consumer.
Jego kampanie zdobyły wiele nagród w polskich i międzynarodowych konkursach – Złotych Spinaczach, Sabre Awards, Stevie’s Awards i wielu innych. Pełnił funkcję jurora w Cannes Lions i Sabre Awards. W swojej pracy skupia się przede wszystkim na kreacji łącząc tradycyjny PR z marketingiem i digitalem tworząc zaangażowanie na nowym poziomie, choć jego pierwotną specjalizacją zawsze pozostanie komunikacja korporacyjna i zarządzanie kryzysowe.
Wierzy w łączenie strategii, kreacji i egzekucji w kompetencjach jednej osoby – od lat niezmiennie uważając, że ludzie renesansu to przyszłość komunikacji. Ma 9 letnią córkę, jest miłośnikiem żeglarstwa, a każdą wolną chwilę spędza przy zabytkowych samochodach. Jeden z jego projektów to obecnie najmocniejszy Saab 99 w Polsce.