Sebastian Staszewski w redakcji Sport Interia

Informacja Prasowa - 05.10.2020
255

Sebastian Staszewski w redakcji Sport Interia

Sebastian Staszewski w redakcji Sport Interia

1 października 2020 roku do redakcji serwisu Sport Interia dołączył Sebastian Staszewski. To nie koniec wzmocnień personalnych. Niebawem do zespołu dołączą kolejni dziennikarze i komentatorzy świata sportu.

Sebastian Staszewski wzmacnia redakcję jako stały pracownik i jest dla nas istotnym ogniwem w procesie rozbudowy redakcji serwisu sportowego w Interii – komentuje Michał Białoński, szef Sport Interia. – Używając terminologii piłkarskiej, to pierwszy duży transfer, jakim otwieramy okres wzmocnień – dodaje Białoński.

To ekscytujące wyzwanie. Interia od lat jest jednym z największych i najlepszych portali w Polsce, a teraz, dzięki wsparciu Grupy Polsat, perspektywy wyglądają jeszcze ciekawiej. Wywiady, reportaże, newsy, publicystyka – tym wszystkim chcę wesprzeć sport w Interii – komentuje Sebastian Staszewski.

Sebastian Staszewski o sporcie pisać zaczął w wieku 15 lat. Pierwsze zawodowe kroki stawiał w tygodniku Kurier Ostrołęcki. Następnie pracował w Futbol News, Gazecie Polskiej Codziennie, naTemat.pl, Polsacie Sport, Sport.pl i ponownie w Polsacie. Teksty publikował w m.in.: Przeglądzie Sportowym, Polsce The Times, Super Expressie, Wprost, Magazynie Futbol, Logo, CKM, Onecie, Polsatsport.pl i Sportowefakty.pl. Przy okazji Euro 2012 współpracował także z telewizją BBC i stacją radiową BBC 5 Live.

Jako dziennikarz pracował m.in. podczas Euro 2012 i Euro 2016 oraz podczas mistrzostw świata w 2010 i 2018 roku.

W 2018 roku opublikował książkę pt. „Tajemnice Kadry”, która ujawniła kulisy polskiej reprezentacji, prowadzonej przez Adama Nawałkę. Jest także twórcą kanału w serwisie YouTube „Staszewski Po Gwizdku”.

Według Badania Gemius/PBI w sierpniu 2020 roku serwis Sport Interia odwiedziło 2,2 mln realnych użytkowników, generujących 27,9 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały 18,3 mln realnych użytkowników i 1,5 mld odsłon.

 

Comments

comments

255
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...