Salony sieci Agata ponownie otwarte: marka prezentuje nowy spot reklamowy

Informacja Prasowa - 01.12.2020
256

Salony sieci Agata ponownie otwarte: marka prezentuje nowy spot reklamowy

Salony sieci Agata ponownie otwarte:  marka prezentuje nowy spot reklamowy

Od soboty, 28 listopada salony stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W trosce
o bezpieczeństwo klientów we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązują najwyższe standardy sanitarne. Marka przygotowała właśnie nową akcję promocyjną, której towarzyszy kolejna telewizyjna historia z udziałem Synowej (Małgorzaty Sochy) i Teściowej (Ewy Kasprzyk).

Ponownemu otwarciu sklepów stacjonarnych znanej sieci z meblami i dekoracjami do aranżacji wnętrz towarzyszy premiera nowej historii telewizyjnej z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy
i Ewy Kasprzyk. Akcja kolejnego z serii spotów z perypetiami Synowej i Teściowej przenosi widzów
z przestrzeni domowej do salonu Agata, a konkretnie do działu dekoracji i oświetlenia, w którym rozmowa o zaginionej żyrafce – prezencie od Teściowej – prowadzi niespodziewanie do… zakupu pięciu nowych, stylowych lamp. Zabawną reklamę, którą podobnie jak całą kampanię „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” przygotowała agencja PZL, zobaczyć będzie można już od soboty w telewizji i Internecie. Nowa historia marki pojawiła się również w radiu, a także na nośnikach OOH i w prasie. Spoty zobaczyć można od soboty – towarzyszy im akcja promocyjna na wszystkie produkty
w ofercie marki „20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%”, która potrwa do 20 grudnia.

Spot dostępny w poniższym linku:

https://www.youtube.com/watch?v=Ca6Ox3u8lrI&feature=emb_title

Historie w ramach platformy „Dla synowych. Dla teściowych. Dla każdego.” są lubiane przez naszych Klientów. Zarówno te, które można oglądać w telewizji, jak i stories dostępne w naszych kanałach społecznościowych. Wiele osób, mając w pamięci pierwszy spot z Ewą Kasprzyk i Małgosią Sochą, do dzisiaj zadaje pytanie „a gdzie żyrafka od teściowej?”. Nawiązując do tego pytania powstała nowa historia, w której synowa po raz kolejny próbuje wybrnąć z niewygodnej rozmowy z teściową. To pierwszy spot z nowymi bohaterkami, którego akcja dzieje się w naszym salonie. W okresie, kiedy nasze sklepy ponownie zostają otwarte, spot jest zaproszeniem do inspirujących zakupów, oczywiście przy  zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Bezpieczne zakupy w sklepach stacjonarnych

Jeszcze w piątek, zgodnie z obostrzeniami, klienci mogli dokonać zakupów tylko w sklepie internetowym agatameble.pl, lub korzystając z opcji zakupów telefonicznych i poprzez wideorozmowę ze sprzedawcą – natomiast już od soboty sklepy sieci zostały ponownie otwarte. Marka zadbała  o zachowanie najwyższego rygoru sanitarnego w placówkach. Klienci podczas zakupów zobowiązani są do zachowania dystansu minimum 2 metrów od innych osób, regularnej dezynfekcji rąk, a także noszenia maseczek, o czym informowani są za pomocą komunikatów głosowych oraz plakatów. Ograniczono również liczbę osób w obiektach do 1 osoby na 15 metrów kwadratowych. Ponadto, marka zachęca do dokonywania płatności kartą, ograniczając wymianę gotówki  i korzystanie z banknotów.

– Nasi pracownicy zostali objęci procedurami i przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie epidemii. Ponadto zgodnie z rozporządzeniami rządowymi, w obiektach wyłączono z użytkowania powierzchnie rekreacyjne dostępne w części salonów, jak np. bistro czy kącik zabaw dla dzieci. Zdrowie  i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów są dla nas najważniejsze, dlatego wszystkie zasady bezpieczeństwa wdrażamy z należytą starannością. Cieszymy się, że ponownie możemy zaprosić klientów do naszych salonów – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

Comments

comments

256
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...