SalesTube rozpoczyna działania SEO dla światowego lidera rolnictwa

Informacja Prasowa - 20.04.2017
107

SalesTube poszerza grono klientów korzystających z kompetencji marketingu internetowego.

SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, poszerza grono klientów korzystających z kompetencji marketingu internetowego. Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne i prosprzedażowe online dla Syngenta Polska, jednej z największych na świecie firm dostarczających rozwiązania dla rolnictwa.

Zakres współpracy

Syngenta to jeden z międzynarodowych liderów na rynku środków ochrony nasion i roślin. W Polsce pod obecną marką działa od niemal piętnastu lat. Firma na świecie inwestuje rocznie aż 1,4 miliarda dolarów w badania i rozwój (R&D), a w ośrodkach badawczych zatrudnia aż 5 tysięcy pracowników. Syngenta Polska oferuje szerokie portfolio produktów, a także zapewnia dostęp polskim rolnikom do najnowszych osiągnięć nauki, które ułatwiają prowadzenie gospodarstwa.

SalesTube, spółka specjalizująca się w kompleksowym doradztwie dla e-commerce, realizuje działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego. Dla Syngenta Polska spółka przygotowuje optymalizację serwisu www po przejściu na nową witrynę, odpowiada za budowę pozytywnego wizerunku, budowanie widoczności i ruchu z content marketingu oraz pozyskiwanie nowych odnośników z portali branżowych.

Cieszymy się, że Syngenta dołącza do portfolio naszych klientów, dla których realizujemy działania SEO – mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, COO SalesTube – Zgodnie z naszą strategią rozpoczynamy od audytu, w następnych krokach będziemy systematycznie budować większy ruch na stronie internetowej, zapewniać pozycjonowanie wśród osób zainteresowanych z branży i współtworzyć jakościowy content, który wpłynie na naturalne wyniki wyszukiwania. Celem naszej współpracy jest zwiększenie grona klientów Syngenta.

 

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...