Saatchi & Saatchi z globalną kampanią dla XTB z José Mourinho

Informacja Prasowa - 06.10.2020
199

Saatchi & Saatchi z globalną kampanią dla XTB z José Mourinho

Saatchi & Saatchi z globalną kampanią dla XTB z José Mourinho

Wystartowała globalna kampania brokera finansowego XTB z nowym ambasadorem marki, legendarnym trenerem piłkarskim: José Mourinho. Za międzynarodową kampanię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Inwestowanie wymaga opracowania strategii: analizy wykresów, przewidywania ruchów przeciwnika i taktycznych zagrań. O tym, jak to robić w nowej kampanii XTB, opowiada José Mourinho, nowy ambasador marki, legenda świata piłkarskiego.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Be like José” i odwołuje się do wieloletniego strategicznego doświadczenia José Mourinho, który w ciągu swojej trenerskiej kariery wielokrotnie sięgał po najważniejsze piłkarskie trofea z najbardziej znanymi drużynami na świecie.

XTB to jeden z największych brokerów online na świecie. Firma działa na kilkunastu rynkach (Europa, Ameryka Południowa, Azja), posiada własną platformę inwestycyjną xStation oraz bogaty pakiet usług dodanych. W swojej ofercie ma prawdziwe akcje i fundusze ETF, kontrakty na różnice (CFD) na: instrumenty walutowe (forex), surowce, indeksy, akcje, oraz kryptowaluty. W trakcie 16 lat funkcjonowania na rynku, zaufało jej już ponad 200 000 klientów z całego świata. Działalność XTB jest regulowana przez 4 regulatorów finansowych.

Spot jest już dostępny w serwisie YouTube pod adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=ZRFXyN_LzOw&ab_channel=XTBPolska

W ramach działań przygotowano spoty, kampanię digital i ATL, które będą adaptowane na kilkanaście rynków, na których działa XTB. Spot powstawał w Warszawie i Londynie. Działania wystartowały 5 października. Strategię opracował zespół marketingu XTB, a za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, a wyreżyserował go Michał Sablińki. Za działania z nowym ambasadorem XTB odpowiada agencja CAA.

Nową, globalną kampanię XTB kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych inwestowaniem. Chcemy pokazać, że każdy może być jak José Mourinho i dzięki narzędziom oferowanym przez XTB odnieść sukces w inwestycjach, tak jak José w świecie piłki nożnej. Kampania wizerunkowa ‘Be like José’ jest częścią globalnej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności brandu XTB na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni. Jednocześnie ruszamy z nową rewolucyjną ofertą akcyjną, umożliwiając naszym klientom handel akcjami z 16 światowych giełd całkowicie bez prowizji do 100 000 euro obrotu. Wierzymy, że dzięki tym działaniom demokratyzujemy rynek finansowy w Polsce i na świecie – powiedziała Oliwia Szymczak, Head of Global Marketing w XTB.

Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze startu kampanii, nad którą wspólnie pracowaliśmy od kilku miesięcy. Ta kampania to świetny przykład tego, jak Agencja Kreatywna potrafi wpasować się ideą kreatywną w strategię marki. Idea kreatywna „Be like José” stanie się naszą globalna platformą komunikacji w najbliższym czasie, dzięki czemu osiągamy przekaz marketingowy, który będzie silnie rezonował w szerokiej grupie odbiorców. Tą kampanią chcemy jeszcze mocniej zaznaczyć naszą ugruntowaną pozycję na globalnym rynku oraz dotrzeć do szerokiego grona nowych odbiorców – powiedział Szymon Szymański, Deputy Marketing Director w XTB.

 Tak wspaniały i  wymagający Klient, taka gwiazda jak José i tak profesjonalna ekipa produkcyjna – to już brzmi jak spełnienie marzeń agencji reklamowej. Jeśli dodasz do tego produkcję w Warszawie i Londynie w czasie pandemii to ten projekt można podsumować tylko w jeden sposób: The special one! – Rafał Ryś, Associate Creative Director w Saatchi & Saatchi

Zespół:

Klient: XTB I Omar Arnaout, Oliwia Szymczak, Szymon Szymański

Starring: José Mourinho I CAA

Agencja: Saatchi & Saatchi

Kreacja: Rafał Ryś, Anna Pisarska, Piotr Młynek

Client Service: Magda Kantorowicz

Produkcja: Saatchi&Saatchi:  Marta Gierej, Magda Barszcz

Reżyseria: Michał Sabliński

Zdjęcia: Tomasz Naumiuk,

Scenografia: Marcin Płaszczyk

Kostiumy: Małgorzata Karpiuk

Make up artist: Pola Guźlińska

Montaż: Konrad Styczeń

Muzyka: ‚Triumphant feat. Randy Gist’ by Sonnet Simmons

Produkcja: DOBRO | Piotr Sójka, Piotr Tałaj, Agnieszka Gudzak, Adrian Jasion

Postprodukcja obrazu: TELEVISOR

Postprodukcja dźwięku: Ztudio&Burza

Fotograf: Łukasz Pęcak

Comments

comments

199
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...