Ruszyły zgłoszenia do 21. edycji konkursu Złote Spinacze!

Informacja Prasowa - 11.07.2023
59

Po raz dwudziesty pierwszy najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze

Już po raz dwudziesty pierwszy najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 11 lipca i potrwają do 10 września 2023 r.

W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych), których definicje znajdują się na stronie www.zlotespinacze.pl.

– Konkurs Złote Spinacze to święto całej branży public relations w Polsce. Zgłaszane projekty pokazują, jak rozwija się PR i jakie ma on znaczenie dla funkcjonowania firm oraz organizacji. Za ocenę nadesłanych prac odpowiada grono ponad 100 wybitnych ekspertek i ekspertów z obszaru PR, tworzących razem jury konkursu. Co roku modyfikujemy i dostosowujemy także listę kategorii konkursowych tak, by jak najlepiej odpowiadać na wyzwania, z jakimi aktualnie wszyscy się mierzymy. Z tego właśnie względu zdecydowaliśmy się na utworzenie nowej kategorii, która związana jest z walką z dezinformacją podkreśla Przemysław Mitraszewski, Prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Do nowej kategorii Walka z dezinformacją zgłaszać można projekty, których celem jest przeciwdziałanie rozpowszechnianiu nieprawdziwych informacji o istotnym, negatywnym znaczeniu dla podmiotu, marki, usługi lub społeczności. Podjęte działania mogą dotyczyć zarówno szerzonej w złych zamiarach dezinformacji, jak i misinformacji propagowanej przez nieświadome osoby. W szczególności wyróżniane będą te kampanie, w których podmiot zgłaszający podjął kroki, by długofalowo uodparniać publiczność przeciw nieprawdziwym informacjom.

Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy została w tym roku firma Deloitte. Jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu.

Cieszę się, że jako partner merytoryczny możemy wspierać naszym zaangażowaniem i doświadczeniem tak prestiżowy konkurs, który od ponad 20 lat promuje profesjonalizm i najwyższe standardy w branży public relations – tym bardziej, że komunikacja marek ma dziś do odegrania bardzo ważną rolę w istotnych społecznie i środowiskowo kwestiach – mówi Mariusz Ustyjańczuk, Partner, Lider Risk Advisory Deloitte w Europie Środkowej.

Projekty do 21. edycji Złotych Spinaczy można zgłaszać w trzech terminach poprzez platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 7 sierpnia, drugi do 1 września, a ostateczny termin zgłoszeń upłynie 10 września br. Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie, inicjatywy i programy public relations w Polsce: agencji PR, firm/korporacji, osób prawnych, instytucji państwowych i samorządowych, szkół, uczelni, organizacji pozarządowych, a także samodzielnych specjalistów PR.

Szkolenie dla zgłaszających

Związek Firm PR organizuje szkolenie dla wszystkich osób, które chciałyby zgłosić projekty do konkursu. Odbędzie się ono w formule online w piątek 21 lipca o godz. 10:00. Podczas spotkania omówione zostaną wprowadzone zmiany w regulaminie, kryteria oceny projektów oraz wymagania dotyczące wypełniania formularza zgłoszeniowego i przygotowywania materiałów do II etapu. Ponadto uczestnikom szkolenia zaprezentowane zostaną wybrane case’y nagrodzone w ostatnich latach Złotymi Spinaczami. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie https://zlotespinacze.conrego.com/.

Zwycięzców i laureatów 21. edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która została zaplanowana na 8 grudnia 2023 r.

Wszystkie aktualności, regulamin, kategorie oraz wzór formularza zgłoszeniowego dostępne są na stronie konkursu: www.zlotespinacze.pl.

Comments

comments

59
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...