Ruszyła polska odsłona kampanii nowego modelu Peugeot 508 SW

Informacja Prasowa - 11.07.2019
212

Ruszyła polska odsłona kampanii nowego modelu Peugeot 508 SW

1 lipca ruszyła polska odsłona kampanii dla firmy Peugeot, “The Thrill of Cold Blooded Precision”,promująca model Peugeot 508 SW. Za realizację działań wdrażających tę wielokanałową kampanię w Polsce odpowiada agencja Havas Warsaw.

Najnowsza kampania Peugeot pokazuje najwyższą precyzję jazdy modelem Peugeot 508 SW. Dlatego też do reklamowego spotu wykorzystano 100 podświetlonych dronów, które najpierw ułożono wzdłuż płyty lotniska, a następnie zsynchronizowano tak, by płynnie odtwarzały ruchy węża byczego, jednego z najszybszych węży na świecie. Śladem wytyczonym przez ruchy węża podążył nowy Peugeot 508 SW, za kierownicą którego zasiadła kaskaderka i mistrzyni jazdy profesjonalnej, San Yelamos. Zdjęcia kręcono na lotnisku w Atenach.

Kampania zostanie zaprezentowana w Polsce na wielu kanałach, m.in. 5, 30 i 45 – sekundowe spoty emitowane będą w różnych stacjach telewizyjnych, jak również będzie je można zobaczyć w internecie.Ponadto zostaną użyte formaty dopasowane dla prasy, radia, digital i POS.

Kampania “The Thrill of Cold Blooded Precision” została przygotowana przez agencję BETC. Produkcją spotu zajęło się studio Phantasm, reżyserem był Collin Tilley. Koordynacją dronów zajęła się firma Dronisos. W Polsce kampanię wprowadza Havas Warsaw.

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...