Ruszyła kampania marki Kasia na Wielkanoc pod hasłem „Wielka moc pomagania”

Informacja Prasowa - 04.04.2019
159

Ruszyła kampania marki Kasia na Wielkanoc pod hasłem „Wielka moc pomagania”

Ruszyła kampania marki Kasia na Wielkanoc pod hasłem „Wielka moc pomagania”

W ramach nowej kampanii „Wielka moc pomagania” marka Kasia (Upfield Polska) wspiera program dożywiania dzieci „Pajacyk” realizowany przez Polską Akcję Humanitarną. Zasadniczym celem programu „Pajacyk” jest zapewnienie codziennego, pełnowartościowego posiłku dla każdego dziecka. Firma Upfield Polska przeznaczy 100 tys. zł. na pomoc potrzebującym, niezależnie od wyników sprzedażowych marki Kasia.

Agencja oS3 oraz Mindshare odpowiadają za przygotowanie kampanii. Działania reklamowe obejmują, m.in. prasę branżową, prasę kobiecą i Internet. Do współpracy także zaproszono influencerów (m.in. Olga Smile).

Działania reklamowe potrwają do 21 kwietnia

 

Źródło: https://wielkamoc.pl

 

Comments

comments

159
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...